ORIENTACYJNIE....

            Moje drogie wiem, że ostro (to mało powiedziane) zaniedbałam każdy z moich blogów.... Wiele się działo i wciąż się dzieje. Od prawie roku jestem w "wyjazdach". Net nie zawsze jest. Czasami tylko na tyle by sprawdzić pocztę i jeszcze konto... I to wsio. 
            Obecnie "wywiało" mnie do Ahlen w  zachodniej Westwalii. Miasteczko małe, ale spokojne.... co najważniejsze. Sklepów mało, ale te najważniejsze są (DM, MARKTKAUF, ROSSMANN, C&A ,HM,VERO MODA, no i oczywiście spożywcze). Nudów w czasie wolnym nie ma. 
              Nie obiecuje ,że regularnie będę pisać, ale postaram się. Zależne to będzie od dostępu do netu.Wiem, że parę razy już obiecałam.... Zobaczymy co będzie...
                 


                                                                                                POZDRAWIAM 
               
                    cathy

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018