15



                         ULUBIEŃCY WRZEŚNIA 2014

      Witajcie moje drogie! :-) Zauważyłam, iż wiele z Was pisze takie posty... więc postanowiłam napisać swój i ja.  Nie będę się rozwlekać i przechodzę do sedna. Oto i moi ulubieńcy tego miesiąca:



      No i jak Wam się podoba? A oto one:




  AVON FOOT WORKS macadamia - jest to wersja z OLEJEM MACADAMIA , przecudnie  intensywnie nimi pachnie (to dla tego zapachu straciłam głowę), a dodałam że to nowość???



ESSENCE HAND & NAIL BALM -  ten kremik nie jednokrotnie ratował moje paznokietki, nawilża, regeneruje paznokcie... i czego więcej chcieć??? aha i jest baaardzo wydajny...




Od lewej :
    TREACLE MOON cinnamon - pewnie niektóre z Was znają tę firmę, tu mamy żel pod prysznic w wersji mini, pięknie pachnie, nie podrażnia skóry, zakupiony już jego duży (500 ml) kolega...
   
       AURIGA FLAVO C - to serum chyba zna każda z Was; to prawda, że: polepsza wygląd skóry, rozświetla ją, wyrównuje koloryt, zmniejsza widoczność porów (u mnie w małym stopniu,ale zawsze), doskonale odżywia.
  
        I to byłoby chyba na tyle. Co o tym sądzicie? Pozdrawiam Was ciepło i serdecznie. 
                                
                                                      cathy

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

741. DNO DNA LUTY 2018

256. WYGŁADZAJĄCO - OCZYSZCZAJĄCA MASECZKA DO TWARZY VOLCANIC ICELAND AVON # 48