17

          
         Nail-Fri, czyli lakierowy piątek #1

     Witam serdecznie wszystkich odwiedzających mojego bloga.  :-)   Postanowiłam stworzyć cykl moich "wypocin". Tak oto powstanie nail-fri
    A więc, dzisiaj rzecz będzie o lakierze essence z limitki "Oktoberfest". Zakupiłam ją  na przecenie. Limitka jest tegoroczna.  A ten cudak wygląda tak:





      Jest to zdjęcie z lampą jak widać, ale kolor chyba został uchwycony. Mam nadzieję. Jest to taka jakby oliwka lub zieleń żołnierska. Tak się mi zdaje.
      A teraz dane: - nr 04 holz oder michel?
                                 - pojemność 8 ml
                                 - płaski pędzelek
                                 - trwałości 36 m.
      Jesto lakier o kremowym wykończeniu.  Do pełnego krycia wystarczą dwie warstwy. Jak zwykle użyłam:
  -   odżywki z Avonu ,
  -   dwie warstwy omawianego  cudaka ,
  -   top Insta Dri S H. 
   
     A oto zdjęcia w słońcu i z lampą błyskową :








        No i to byłoby na tyle dzisiaj.  Dziękuję za zaglądnięcie do mnie i pozdrawiam serdecznie. 

 P.S. Pierwszy raz pisałam post z telefonu. Caały... :-D

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018