21



                                 TAAAKI DŁUGI POST

              Witam Was moje drogie!!! :-) Tak jak tytuł wskazuje, dzisiejszy post będzie trochę długi. Zamierzam opisać i zredagować pare rzeczy. A mianowicie: komplet do pielęgnacji stóp Avon i najnowsze żele pod prysznic z limitki Balea.
             
           A więc na pierwszy ogień:

    Relaksująca kąpiel, Scrub i Krem do stóp " Orzechy Macadamia"  od  firmy Avon:





    Zdjęcie poglądowe ,jak wygląda powyższy komplet każdy widzi.Producent obiecuje nam wypielęgnowane,nawilżone i gładkie stopy oraz komfort i uczucie relaksu. Scrub ma idealnie wygładzić , a Kąpiel ma ukoić zmęczone stopy, natomiast krem ma nawilżyć i zapewnić im jedwabistą miękkość. 
   A teraz zdjęcia składu każdego z nich:









                                          MOJA OPINIA :

1   Jak widać na załączonych zdjęciach olejku macadamia raczej tu mało. Głównie wsio inne tylko nie to co ma sobą reprezentować ta seria. 
2    Scrub jest drobniutki i sam w sobie delikatny. Jeśli oczekujemy porządnego zdzierania naskórka to radzę użyć do spółki z pumeksem.
3      Po miesiącu używania ( na obrazkach widać zużycie) muszę przyznać,że stopy wyglądają lepiej i komfort jest odrobinę lepszy, ale uważam ,że jest to zasługa systematycznego używania a niżeli samego kompletu i zawartości.
4    Średniak.
5     Moja ocena : 3/5

      Następne w kolejce to: 

                   ŻELE  Balea  Z   JESIENNEJ   LIMITKI

Jako pierwszy białe kwiaty i owoce acai  WHITE PASSION




Od razu zdjęcie składu i postaci żelu.




Poręczna butelka, zamknięcie na zatrzask. W czasie kąpieli nie wymyka się z ręki. Żel ma postać białego średnio gęstego płynu.
W trakcie kąpieli przebija raczej zapach białych kwiatów a niżeli acai. Skóra jet lekko nawilżona i odświerzona. Pieni się dobrze.

Następny : BLACK SECRET




Żel ma kolor pomarańczowy. Zapach pomarańczowo - waniliowy, ale nie mdły. Dobrze się pieni.Butelka i zamknięcie tak jak w poprzednim.

  Kolejny : PURPLE KISSES




Butelka tak jak u jego poprzedników: poręczna a zamknięcie na zatrzask. Kolor żelu różowy jak widać na załączonym obrazku. Pieni się tak samo jak jego bracia. Tu przebija zapach jeżyny.

MOJA OPINIA: 
1 Bardzo lubię wyroby do kąpieli Balea ,więc te mnie nie zawiodły.Gdy wszystkie dobiły dna żałowałam ,że nie ma więcej, ąle niestety muszę zużyć resztę moich sprawunków do mycia.
2 Żel jak żel pod prysznic,pieni się , myje, nie podrażnia. Spełnił moje oczekiwania.
3 Moja ocena : 5/5

   No i dotarliśmy do końca. Uprzedzałam,że post będzie długi.
Czy któraś z Was miała już te kosmetyki? Który z nich Wam się spodobał?    
                                                  Pozdrawiam cathy

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

741. DNO DNA LUTY 2018

256. WYGŁADZAJĄCO - OCZYSZCZAJĄCA MASECZKA DO TWARZY VOLCANIC ICELAND AVON # 48