22



                                             NAIL FRI # 2

                 Dzisiejszy post będzie szybki i krótki. Czasu brakuje i może chęci... dzisiaj. Pokażę Wam mani , który towarzyszył mi przez ostatnie trzy dni. O dziwo to taki zwykły lakier ( jak dla mnie) od firmy Delia - CORAL  nr 185. Pojemność: 11 ml. Kolor??? Można nazwać go koralowym,ale w moim odczuciu jest to czerwień zmieszana z odrobiną pomarańczy.Trwałość dobra. Jak pisałam towarzyszył mi trzy dni... więc to baardzo długo. A teraz zdjęcia w sztucznym świetle i dziennym.



   No i jak Wam się podoba? Nie jest to mój ulubiony kolor, ale jakoś tak.... :-) Pa.

                                                         cathy

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

741. DNO DNA LUTY 2018

256. WYGŁADZAJĄCO - OCZYSZCZAJĄCA MASECZKA DO TWARZY VOLCANIC ICELAND AVON # 48