32

       
                               UPDATE SZYDEŁKOWY

              Moje drogie jest to drugi post dzisiejszego dnia i jest też postem zaległym. Z racji,że nie miałam dostępu do netu piszę go teraz.
                 Obrus musiałam na razie odłożyć na bok. Z racji, iż zapomniałam wziąć z domu swego koca postanowiłam wydziergać takowy. Oto mój " koc podróżny". Tadam!!!



         Z racji,że zaświeciła odrobina słoneczka dzisiaj czym prędzej pobiegłam zrobić fotkę. Wymiarów kocyka nie znam. Z prostej przyczyny- nie mam miarki. 60 dag acrylu. Szydełko nr 4. 
                  Do jutra.Pa
                                                   
                                                          cathy c.

Komentarze

  1. Śliczny kocyk :) na dodatek w moich ulubionych fioletach :)
    Pozdrawiam

    http://mirosek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki serdeczne Mirosek. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018