42


                                                                       NAIL-FRI # 8

      Witam serdecznie !:-) Wiem , że długo mnie nie było.  Tak jak mówiłam już kiedyś zależy to od dostępu do netu.  Dziś pokażę Wam moje drogie pare moich mani od początku tego roku. Wszystkie wykonane są lakierami firmy KIKO. Każdy  nich pięknie się mieni. Prócz żółtego. Oczywiście z bazą taką jak zawsze - z Avonu. Bez topu. Lakiery KIKO są dla mnie wystarczająco trwałe same w sobie. Jeśli wytrzymują trzy dni to jest dobrze.

                                                                        SYLWESTER

    Nowy rok przywitałam kolorowo. A co mi tam? Zrobiłam go dzień przed. Wytrzymał do soboty. Czyli dobrze...


     Zdjęcia robione w sztucznym świetle. Jest to jedyne zdjęcie, bo reszta znikła... gdzie ? Pojęcia nie mam.

                                                    SOBOTA WIECZÓR

     Dwa dni weekendu zdominował kolor niebieski, a raczej morski niebieski ze złoto srebrnymi drobinkami.


   Jest cudny. Też wytrzymał długo. Zdjęcie w sztucznym świetle.  Nie oddaje jego urody.
 
                                                      PO TRZECH DNIACH

       Ten tydzień zdominowała mieniąca się czerwień.  Równie cudna jak jej poprzedni kolega. To taka iskrząca się bombkowa czerwień.  Zdjęcia zrobione w sztucznym i dziennym oświetleniu.






     Końcówkę tego tygodnia zdominowała mieniąca się choinkowa zieleń. Zdjęcia w sztucznym oświetleniu. I nawet jeśli ją zmyję, to zamierzam znów polować pazurki na ten sam kolor. Po prostu ta zieleń mnie urzekła.

 


      Lakier schnie dość szybko. Mi wystarczają dwie średnie warstwy. Pędzelek jest poręczny i dobrze się nim maluje paznokcie. Żółty kolor odrobinkę smuży, ale zdaje się mi , że można to złożyć na karby braku wprawy u mnie.  I to już wsio.  Dobranoc.

                                            cathy c.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018