44

      
                               UPDATE SZYDEŁKOWY     

                 Na początku miesiąca skończyłam wielokolorową chustę dla mojego małego "szkodnika". Włóczka Nako, ale nie pamiętam nazwy, z domieszką mohairu. Wykorzystałam 2/3 motka.




      "Szkodnik" ucieszy się. Już od dawna prosiła mnie o taką.
Pare dni temu wzięłam się za robienie nowego koca... Idzie jak po grudzie... Ale myślę,że przed powrotem do domu go skończę. Mam taką nadzieję. Zobaczymy co czas pokaże. Mam jeszcze 3 tygodnie... Zobaczymy...


      
      Włóczka to zwykły akryl. Motki są ogromne i mierzą ok. 1200 metrów. Zarówno biała jak i popielata. No i to już wszystko na dzisiaj. Pozdrawiam. 
                                                               cathy c.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018