50


                             RECENZJA Z FIRMĄ AVON  # 1

        Witam Was serdecznie. :-) Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją maseczki Avonowskiej "Amazonian Treasures".





    Zapewnienia firmy: 

Odżywiająco - ochronna maseczka do twarzy z brazylijskimi jagodami Acai.  Koi i odświeża cerę, przywracając jej zdrowy blask. Pomaga zachować młodzieńczy, świeży wygląd na dłużej. SPOSÓB UŻYCIA : Rozprowadzić równą warstwę maseczki  na oczyszczonej skórze twarzy. Pozostawić na około 10 minut, po czym dokładnie spłukać. Stosować  1-2 rzay w tygodniu.

    Skład :



   Skład jak widać na zdjęciu. Maseczka ma postać różowego przeźroczystego żelu. Nakłada się ją bardzo łatwo... czy to pędzlem, czy też palcami.... Nie zasycha na twarzy. 

   Moja opinia :

   - Po nałożeniu na twarz maseczka szczypie, a po zdjęciu jej skóra była czerwona i podrażniona. Wydaje się mi , że dzięki dość dużej zawartości alkocholu.

   - Prawda jest taka, że ta maseczka kompletnie nic nie robiła z moją twarzą poza podrażnieniem jej. Stosowałam ją przez 2 m-ce (nawiasem mówiąc jest bardzo wydajna). Stan moje skóry nie zmienił się. Lekko odświeżała , ale tylko na chwilę.

   - Oceniam ją na 3/6.

 I to tyle na temat Avonu na dzień dzisiejszy. Tak w ogóle rozpoczęłam nową serię postów. Mam też zamiar pisać jeden post dziennie w m-cu lutym. Zobaczymy co to będzie. Zależy to też od dostępu do netu. Muszę w sobie wyrobić systematyczność pisania na blogu. Mam nadzieję,że się uda. Pa

                                                                             cathy c.

i

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018