75



                   MASKA  OD  ORIENTAL   THERAPY  

     Witam serdecznie. :-)  Wiem, że nie zaczyna się zdania od żeby, więc zaczęłam inaczej... Ufff... Wybrnęłam? Chodzi o to,żeby nie być monotematyczną ( chodzi o Avon) postanowiłam dziś przedstawić Wam jedną z nowości tego m-ca : maskę odświeżająco -oczyszczającą od Oriental Therapy przeznaczona do cery mieszanej,tłustej i z problemami. Już wczoraj postanowiłam jej użyć po napisaniu wszystkich postów.Tak też zrobiłam. Jesteście ciekawe wyniku tej przygody? Zapraszam do czytania. :) 



       Maseczkę otrzymujemy zapakowaną hermetycznie w opakowanie jak widać na załączonym zdjęciu. W środku znajduje się nawilżona płynem (23 ml) materiałowa maseczka, która wygląda tak:


   Nakładamy ją na twarz na 20 - 30 minut. Dzięki zawartości :

- Pstrolistki Sercowatej - ma odżywiać skórę i polepszać jej metabolizm, a także ma działac przeciwzapalnie i antybakteryjnie.
- Portulaki Zimowej - która stosowana jest w leczeniu skóry.
- Sofory Japońskiej - zawarte w niej flawonoidy działają przeciwzapalnie, pomagają  usunąć nadmiar tłuszczu i ograniczają formowanie sie tkanki tłuszczowej oraz działają przeciwalergicznie. 

            SKŁAD  WRAZ  Z "OBSŁUGĄ" :


            MOJA OPINIA :

-  Maska jest materiałowa a przez co bardzo wygodna.
- Nie spływa.
- Faktycznie oczyszcza i odświerza, a idąc dalej - wygładza cerę.
- Nie jest droga.
             
 MOJA OCENA : 5/5

                                           cathy c.

Komentarze

  1. Nie miałam nigdy okazji wypróbować tej maski :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawią mnie takie maski, tylko zastanawiam się czy dobrze przylegają do twarzy i z niej nie spadają :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018