131. OLIVEN OL KREM DO TWARZY


Witam serdecznie. Dziś  mamy przepiękny wiosenny dzień. Zapraszam do dalszej części postu.


OD PRODUCENTA :
Nawilżająco - odżywczy krem do pielęgnacji cery suchej i wrażliwej. Zwiększa elastyczność skóry, zmiękcza ją, wygładza i skutecznie łagodzi podrażnienia. 
Dzięki oliwce z oliwek działa przeciwutleniająco i chroni przed negatywnymi skutkami promieniowania UV. Krem ma jedwabistą konsystencję, szybko się wchłania, stanowiąc doskonały podkład pod makijaż.

Zawiera : oliwę z oliwek, olej avokado,olej z migdałów, olej z pszenicy oraz wit. C i E.

MOJA OPINIA :

- Krem otrzymujemy zapakowany w kartonik. Szklany słoiczek mieści w sobie 50 ml treściwego kremu.
- Mimo tego, iż krem przeznaczony jest do skóry suchej i wrażliwej używałam go na noc od czasu do czasu, gdy zauważyłam ,iż moja cera jest przesuszona ( w tej roli sprawdza się doskonale). Rano cera wyglądała na porządnie odżywioną.
- Skóra jest po nim delikatna i gładka w dotyku.
- Krem regeneruje i /lub niweluje wszelkiego rodzaju przesuszenia.
- Po dłuższym stosowaniu do cery innej niż jest przeznaczony może troche zapychać.

SKŁAD:




MOJA OCENA :
4,5/5

Pozdrawiam.

cathy c.

Komentarze

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018