147. ZŁUSZCZAJĄCA MASKA DO STÓP PUREDERM ( BUBEL # 4?)


Witam Was serdecznie. Dziś będzie o moim małym rozczarowaniu. Zapraszam do dalszej lektury.




Zdjęcie poglądowe.


OD PRODUCENTA :

Złuszczająca maska do stóp w postaci specjalnych skarpet. Praktyczny kształt zapewnia łatwość używania  i wygodę noszenia. Doskonale usuwa odciski i zrogowacenia w przeciągu 2 tygodni. Zawiera ekstrakt z Papai i Rumianku.

MOJA OPINIA :

- Maskę dostajemy zapakowaną tak jak widać na zdjęciu powyżej.
Są to dwie skarpety, które u góry trzeba przeciąć. Następnie zakładamy je na 60 - 90 minut. Po upływie tego czasu ściągamy je i opłukujemy stopy z resztek maski.
- Po upływie 5 dni coś zaczęło się "z lekka" dziać na piętach i dużym palcu u nóg, każdej z osobna. Zaś po upływie 8 dni zyskało jakby na sile. Zwłaszcza po kąpieli. Po 12 dniach od zastosowania było już po wszystkim. 
- Dlaczego piszę,że to moje małe rozczarowanie i powyższa maska otrzymuje u mnie miano bubla? A no chodzi o to, że skóra zeszła minimalnie tylko z pięt i dużych palców u nóg,z żadnego innego miejsca. Nie poradziła sobie ze zgrubieniami - na czym mi bardzo zależało. 
- Fakt - stopy wyglądają na trochę lepiej zadbane, ale nagniotki jak i zgrubienia jak były tak są.
- Maska jest po prostu za słaba. Tyle. Dlatego u mnie otrzymuje miano BUBLA.
- Uważam,że na pewno sprawdzi się przy mnie wymagających stopach.




Po 5 dniach.


Po 8 dniach.


Po 10 dniach.


MOJA OCENA :
3/5

Pozdrawiam. 

cathy c.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018