167. RECENZJA Z FIRMA BALEA # 14


SZAMPON I 2 MINUTOWA MASKA 
GRANAT I JAGODY GOJI

Witam Was serdecznie. Dziś mamy piękny słoneczny dzień. Chcę Wam opowiedzieć o kolejnym produkcie Balei.
Zaczynamy.

SZAMPON


OD PRODUCENTA :
Bezsilikonowy do włosów farbowanych i tonowanych. Nadaje włosom blask jednocześnie je pielęgnując. Wzmacnia intensywność odcienia farby jednocześnie przedłużając jego trwałość. Zawiera ekstrakty z granatu i jagód goji oraz wit. B3.

MOJA OPINIA :

- Szampon otrzymujemy w plastikowej 300 ml butelce typowej dla tej serii. Konsystencja jest w sam raz - ni za gęsta ni za rzadka.
- Ma bardzo miły dla nosa zapach, który utrzymuje się nawet do następnego dnia po myciu włosów.
- Pieni się bardzo dobrze.
- Doskonale oczyszcza włosy z zanieczyszczeń.
- Jest wydajny.
- Nie zauważyłam splątania włosów po użyciu.

MOJA OCENA :
4/5

MASKA 


OD PRODUCENTA :
2 minutowa kuracja do włosów farbowanych z filtrami UV. Zadba o kondycję włosów zmęczonych farbowaniem. Sprawi, iż kolor będzie lśniący oraz energgetyczny.Łagodna formuła bez silikonów sprawi,że włosy będą miękkie i odpowiednio nawilżone.

MOJA OPINIA :
- Maseczkę otrzymujemy w miękkiej  150 ml tubie.
Nie ma problemu z wydobyciem maski do końca.
- Ma łagodną formułę przez co nie działa agresywnie na włosach.
- Po jej użyciu włosy są miękkie i dobrze się rozczesują.
Pięknie też lśnią prze parę dni.
- Zapaach towarzyszy nam do następnego dnia.
- Nie jest zbyt wydajna jeśli używamy jej na długie włosy.
- Ogólnie robi to co ma robić - czyli dba o nasze włosy.

MOJA OCENA :
4/5

Pozdrawiam. 

cathy c.

P.S. Przepraszam za zapożyczone zdjęcia, ale moje znów wybyły.
:P

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018