178. MYDŁO CEDROWE BANIA AGAFII





OD PRODUCENTA : 
Mydło cedrowe nasycone korzystnymi właściwościami ziół i olei dba o zachowanie młodości włosów i ciała.

MOJA OPINIA :
- Mydło otrzymujemy w plastikowym słoiczku oo  pojemności 300 ml. Sprawdzając opinie o nim  wszędzie umieszczone były zdjęcia opakowania z wieczkiem zabezpieczającym - mój egzemplaż takowego nie posiadał.
- Konsystencja i kolor przypomina żywicę - ale taką żelową trochę. Choć, gdy wyciągamy mydełko na nasze potrzeby odrobinę się ono ciągnie. Dzięki temu też jest bardzo wydajne. Już niewielka ilość starcza na umycie twarzy.
- Zapach jest cudowny, ożywczy... jak prawdziwa cedrowa żywica.
- Doskonale się pieni dzięki zawartości ekstraktu z mydlnicy lekarskiej. Nie jest to jakaś super piana,ale wystarczająca w przypadku naturalnych kosmetyków. Z resztą nie chodzi tu o pianę tylko o właściwości rzeczonego mydła.
- Mydło zawiera same naturalne ekstrakty i oleje z ziół.
- Nie zawiera SLS i SLeS.
- Mydełko działa: tonizująco, oczyszczająco i pielęgnująco na naszą cerę. Działa też wygładzająco. Oczywiście towarzyszy mi lekkie uczucie ściągnięcia po użyciu, ale podejżewam,że to zasługa "niemieckiej" wody. i tak potem stosuję krem - więc nie przeszkadza mi to.
- Dzięki niemu niespodzianki na twarzy są w dużej mierze opanowane pod względem występowania ( tylko w czasie przed miesiączką - ale to dokucza większości z nas) i wielkości.
- Ja stosuję je tylko rano. Przy dłuższym stosowaniu rano i wieczorem zauważyłam,że odrobinę przesusza moją cerę.
Zminilizowałam używanie tylko do porannego.
- Działania na włosy nie sprawdzałam, ale za to myłam nim ciało ( bardziej z czystej ciekawości) pare razy. Skóra,aż skrzypiała po zastosowaniu. Była też bardzo przyjemna  w dotyku.
- Przy dłuższym i systematycznym stosowaniu faktycznie nasza skóra i cera wygląda na jakby odmłodzoną - zgodnie z obietnicą producenta.

SKŁAD :
Aqua, Pinus Sibirica Oil (olej z cedru syberyjskiego), Sorbitol, Sodium Cocoyl Isethionate, Sodium Methyl Cocoyl Taurate, Stearic Acid, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Empetrum Sibiricum Extract (ekstrakt z beżyny syberyjskiej), Juniperus Oxycedrus Extract (ekstrakt z czerwonych jagód jałowca), Organic Arnica Montana Oil (organiczny olej arnikowy), Saponaria Officinalis Extract (ekstrakt korzenia mydlnicy lekarskiej), Pinus Sylvestris Tar (żywica sosnowa), Cedrus Deodara Oil (ekstrakt z olejku cedrowego), Guaiacum Officinale Balm, Caramel, Chlorophylin Copper Complex, Benzyl Alcohol, Sorbic Acid, Benzoic Acid.


Wygląd mydełka.


Jeszcze raz skład.

MOJA OCENA : 
5/5

Pozdrawiam. 

cathy c.

Komentarze

  1. mam je w zapasach :) musze chyba zaczac uzywac skoro odmaładza;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne jest to mydło, już kiedyś mnie ciekawiło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kiedyś je kupić, ale ostatecznie po rzuciłam te plany ;)

      Usuń
  3. od dawna mnie kusi :) może w wakacje go zakupie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018