215. EVELIN 8 W 1 TOTAL ACTION ODŻYWKA DO PAZNOKCI





Witam Was serdecznie. 
Dzisiaj chciałabym wtrącić swoje 
trzy grosze  na temat  
znanej wszem i wobec 
odżywki.
Opinie są różne i kontrowersyjne.
Przede wszystkim z powodu 
zawartości formaldehydu.
To on odpowiada za zwiększoną regenerację 
oraz odbudowę struktury paznokcia.
Odżywkę stosujemy przez trzy tygodnie,
potem już tylko raz w tygodniu
jako bazę pod lakier.
Muszę powiedzieć,że u mnie 
zdała ona egzamin.
Miałam spore obawy przed zastosowaniem.
Postanowiłam,że poużywam przez tydzień
obserwując czy nie mam alergicznej reakcji.
Jeśli nie to używać do końca.
Na szczęście żadna reakcja nie wystąpiła.
Paznokcie po kuracji są grubsze i twardsze.
Zauważyłam,że odżywka przedłuża
 żywotność lakieru.
Paznokcie już nie łamią się  i są bardziej elastyczne.
Odrastaja szybciej i są silniejsze.
Tak więc polecam ją szczerze.
Tylko przed użyciem sprawdźcie czy nie macie
 uczulenia na formaldehyd.

MOJA OCENA : 
5/5

Pozdrawiam.

cathy c.






Komentarze

  1. Bardzo lubię tą odżywkę, działa cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tez kiedyś miałam i była super
    musze znów ją kupić, bo moje paznokcie wołają o pomoc
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ją kupić, jednak nie mam problemu z łamliwością moich paznokci, ani w ogóle z ich stanem, więc uznałam to za zbyteczny wydatek; )

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie szału nie było wolę odżywkę z SH albo GR :) :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018