256. WYGŁADZAJĄCO - OCZYSZCZAJĄCA MASECZKA DO TWARZY VOLCANIC ICELAND AVON # 48







Witam Was serdecznie.
Dziś znowu późno,
ale jednak.
No to zaczynamy.

Ostatnio staje się tradycją 
w Avonie,
iż do produktu nie podaje się
opisu jego działania.
Maseczka zamknięta jest
w plastikowej 
50 ml tubie
zamykanej na klik.
Niestety nie zobaczymy 
ile produktu nam 
pozostaje.

Producent pisze,
aby maseczkę nakładać 
grubą warstwą na wilgotną cerę,
a następnie wmasowywać 
ją przez około minutę.
Zmywamy ją dokładnie.
Zaleca też,
aby stosować ją przynajmniej
raz w tygodniu.
Nie zapomnijmy również,
że należy ją dokładnie zamknąć.


Konsystencja jest gęsta.
Ma biały kolor.
Zapach przyjemny dla nosa.
Nie drażniący.


MOJA OPINIA :

Maseczkę stosuję od prawie 
czterech tygodni
na przemian z 
opisywaną 
pięć postów wcześniej.
Pierwsza działa 
wygładzająco i rozświetlająco, 
druga zaś 
dzięki właściwościom
rozgrzewającym doskonale 
oczyszcza naszą cerę.
Po nałożeniu i w trakcie masażu
czujemy ciepłą moc maseczki.

Pierwszy raz użyłam go,
gdy na mojej twarzy 
zaczął pojawiać się nieprzyjaciel.
Powiem szczerze,
że rano nie było po nim 
już "ani widu ani słychu".
Przy drugim użyciu
nie domyłam jej
 wystarczająco dobrze.
Pojawiło się lekkie podrażnienie.
Tak więc, 
pamiętajcie o dokładnym zmyciu
produktu z twarzy.

I co?
 Działa!
I do tego z power'em. 

Polecam.
Nawet badzo. :)


SKŁAD :



MOJA OCENA:

5/5

Pozdrawiam.

cathy c.

P.S.
 Zapomniałam dodać,
że seria Volcanic Iceland 
jest nowością od 13 katalogu
u konsultantek firmy Avon.

Komentarze

  1. Nie spotkałam tej serii w żadnym katalogu ;O to jakaś nowość?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam kochana. Tak. Zapomniałam dodać,że to nowość. Będzie dostępna od katalogu 13. Sorki.:) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    2. Nie szkodzi, będe miała na oku :P

      Usuń
  2. Kolejna maseczka z mojej ulubionej Avonowskiej serii :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niby jestem konsultantką, ale zupełnie nie jestem w nowościach, gdyż ostatnio nie mam czas, i ten produkt widzę pierwszy raz u Ciebie na blogu :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa jestem jak pachnie ta seria:)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja bym chciała jeszcze wiedzieć jak olejek rozgrzewający z tej serii i ten mUs do ciała?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Elu troszkę będziesz musiała poczekać.Jeśli zdążę przetestować jeszcze przed wyjazdem do pracy to opublikuję wyniki testów. Jeśli nie to później. Przepraszam i pozdrawiam. :)

      Usuń
    2. Ten zapach mi się tak podoba ze się chyba skuszę na cala serię :P

      Usuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018