281. ZESTAW DO TWARZY DRZEWO HERBACIANE I OGÓREK AVON NATURALS # 52




Witam Was moje drogie. 
Wczoraj zasypałam Was postami. Może dziś uda się mi przystopować odrobinę.

O bohaterach dzisiejszego postu pisałam pokrótce tu.
Chciałabym przybliżyć Wam ich działanie.
Przynajmniej na moja cerę.


OCZYSZCZAJĄCY ŻEL I TONIK 2W1

OD PRODUCENTA :

Znakomicie oczyszcza i tonizuje skórę.

MOJA OPINIA :

- Żel otrzymujemy w 125 ml tubie stojącej "na głowie" i zamykanej na tzw. klik.
- Konsystencja gęsta lejąca się i przeźroczysta.
- Dominuje zapach drzewa herbacianego. Ogórka tu raczej nie wyczuwam.
- Produkt pieni się znakomicie. Już niewielka ilość wystarczy do 
umycia całej twarzy. Doskonale zmywa pozostałości 
po demakijażu,ale trzeba uważać żeby nie dostał się do oczu.
Jeśli tak się stanie należy obficie je przemyć wodą.
- Powiem Wam szczerze,że użytkowanie dwa razy dziennie
jest wystarczające. Jeśli będziemy żelu używać więcej przesuszy delikatnie naszą cerę. Gdy tak się stanie dobrze jest użyć po umyciu kremu nawilżającego i to załatwi sprawę.
- Żel nie zawiera SLS. Za to od połowy składu mamy tu :
olej z drzewa herbacianego,ekstrakt z nasion neem,ekstrakt ze słonecznika, ekstrakt z winogron oraz ekstrakt z ogórka.
Czyli dobrze... choć mało... a może wystarczająco.
- Żel faktycznie dobrze oczyszcza i tonizuje nasza cerę.
Obietnica producenta jest w 100 % spełniona.
- Czy polecam? Tak, tak i jeszcze raz tak.


MOJA OCENA :

5/5


ODŚWIEŻAJĄCO MATUJĄCY PEELING DO TWARZY


OD PRODUCENTA :

Delikatnie złuszcza martwy naskórek i oczyszcza,by pozostawić
skórę odświeżoną i odżywioną.


MOJA OPINIA :

- Scrub jest zamknięty w plastikowej 75 ml tubce stojącej na tzw "głowie" z zamknięciem na klik.
- Konsystencja bardzo gęstego lekko zielonego kremu z drobinkami peeling'ującymi.
- Zapach już nieco łagodniejszy w porównaniu do opisywanego poprzednika. Mało wyczuwalny.
-Nie pieni się.
- Skład podobnie jak wyżej. Tyle tylko, że drobinki peeling'ujące to mielone pestki moreli.
- Nakładamy go na zwilżoną twarz i okrężnymi ruchami masujemy przez ok. 1-2minut.Spłukujemy dokładnie.
- Twarz po użyciu jest gładka i przyjemna w dotyku.
Przez parę godzin zmatowiona.



MOJA OCENA :

4/5



OCZYSZCZAJĄCA MASECZKA DO TWARZY


MOJA OPINIA :

- Maseczkę otrzymujemy w 75 ml plastikowej tubie stojącej na "głowie" zamykanej na klik.
- Konsystencja lejącego przeźroczystego żelu po nałożeniu zastyga na twarzy. Jest to maseczka peel off.
Po zdjęciu z twarzy wygląda to tak :



- Zapach taki sam jak w przypadku żelu do mycia.
- Po maseczce cera jest odrobinę jaśniejsza, a skóra twarzy wygląda na oczyszczoną i jest gładsza. Efekt matu utrzymuje się 
przez jakiś czas.

MOJA OCENA : 

4/5

W skład serii wchodzi jeszcze krem,ale z niego zrezygnowałam.
Miałam go kiedyś i niestety mnie nie zachwycił.

Całą serię oceniam bardzo dobrze. Jest ona efektywna.
Uspokaja wszelkie stany zapalne związane z trądzikiem.

Polecam Wam ją bardzo. 

Pozdrawiam. 

cathy c.



Komentarze

  1. Ohooo, bardzo, ale to bardzo zaciekawiła mnie maseczka! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze mamy z córą mnóstwo śmiechu przy nakładaniu tych zastygających maseczek. W czasie gdy są na buzi wygląda się, jak po wpadnięciu w maszynę do obciągania plastikiem ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają całkiem ciekawie :) Czy mają w składzie alkohol?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018