307. MOJA OBECNA PIELĘGNACJA STÓP AVON # 58




Witam Was po raz drugi. 
Lato minęło. Ciepło minęło również. Postanowiłam przedstawić Wam moją obecną pielęgnację stóp,która już niedługo znów się zmieni. Peeling i maseczka do stóp oraz dłoni jest na wykończeniu.
Jest to możliwe przy systematycznym cotygodniowym używaniu.


PEDIKIUR DOSKONAŁY AVON FOOT WORKS




Według producenta ma: nawilżać, zmiękczać i chronić przed przykrym zapachem.

Peeling otrzymujemy wysokiej 150 ml tubie. Zapach świeży i przyjemny.Konsystencja lejąca się z wieloma widocznymi ziarnami żurawiny. Oprócz niej zawiera także rozdrobniony pumeks i zmielone łupiny orzecha.

Swego czasu czytałam o nim wiele nie pochlebnych opinii. Sama odstawiłam go w kąt na jakiś czas,ale ostatnio dałam mu jeszcze jedną szansę. Muszę powiedzieć,że używając go samego 
bez peelingu po pumeksem daje wymierne efekty.
Oczywiście zachowując systematykę.


SKŁAD :







PUMEKS






Najtańszy. Najlepszy. Niezawodny. Kupiony w Rossmann'ie za 1,70 zł.Używam go do delikatnego peelingu skóry stóp. Zazwyczaj po peeling'u z Avon'u.



KOJĄCO ODŻYWCZY OLEJEK  Z MASŁEM SHEA 
BLISSFULLY NOURISHING PLANET SPA  AVON






Olejek jest przeznaczony do kąpieli paznokci,dłoni i stóp.
Buteleczka zawiera 150 ml produktu. Pachnie krówkami ( to moje skojarzenie). :) Po kontakcie z wodą zamienia się w mleczną kojącą kąpiel.Ma zapewnić nawilżenie dla naszych dłoni, stóp i skórek wokół. I faktycznie tak jest.Czasem dwa razy w tygodniu moczę moje stópki, a w trakcie wykonywania czynności pielęgnacyjnych
moje ręce również korzystają. Olejek bazuje na oleju rzepakowym ( na drugim miejscu), a na trzecim od końca w składzie znajdziemy masło Shea.Zawiera też witaminę A i E.


SKŁAD :






ODŻYWCZA MASKA DO DŁONI I STÓP Z PARAFINĄ I MASŁEM SHEA PLANET SPA  AVON





Maskę tę otrzymujemy w 125 ml tubie z miękkiego plastiku. Tuba zamykana jest na zakrętkę, co doprowadza mnie do sz... pasji, gdy chcę wydobyć ją na drugą nogę. Jest to nieporęczna opcja tak samo jak w wypadku wymienionego wyżej peelingu Foot Works. Konsystencja maski jest kremowa i zapach podobny do tego jak w olejku tyle, że bardziej intensywny. 
Nakładam maskę na całe stopy. Po 5 minutach zmywam. Zmiękcza je i wygładza,ale uważam że jest to chwilowy rezultat.
Po paru godzinach nie ma już po nim śladu.


SKŁAD :





LEKKI KREM DO STÓP I NÓG Z MASŁEM SHEA 
 FOOT WORKS AVON





Krem otrzymujemy w 150 ml plastikowym słoiczku zamykanym na zakrętkę. Krem ma postać musu. Jest lekki i przyjemny w dotyku. Dzięki swej konsystencji jest też wydajny. Ma świeży miętowo cytrynowy zapach. W składzie znajdziemy: masło shea ( 4 miejsce w składzie),olej słonecznikowy ( na 6 - tym) oraz gdzieś na końcu miód. Doskonale nawilża moje suche stopy. Lekko je dezodoruje. I to chyba wszystko co mogę napisać na jego temat.


SKŁAD :




Tak wygląda moja pielęgnacja stóp.

 A jak wygląda to u Was ?


Pozdrawiam serdecznie.


cathy c.

Komentarze

  1. Ja planuję zakup skarpetek złuszczających :) Obecna pielęgnacja to pumeks, peeling, krem i ewentualnie bardziej treściwe maści :) Czas porządnie się złuszczyć - moja twarz na to nie narzeka, stopy nie powinny tym bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja droga muszę zużyć zapasy. Gdzieś w odmętach mojej (bardzo pojemnej) szafki też mam skarpetki złuszczające,ale muszą poczekać na swoją kolej zanim skończą się daty innych produktów. :)Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Miałam kiedyś ten peeling :) A pumeks też zawsze kupuję ten najtańszy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pokazanych przez Ciebie produktów nie znam, poza pumeksem, który też uważam za znakomity i zawsze go mam w domu. Ja do pielęgnacji stóp szczególnie upodobałam sobie - profilowaną tarkę (pilnik) Scholl - jak dla mnie rewelacja, oraz serum Evree, naprawdę świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam. :-) Kochana Agness w tej chwili zużywam zapasy, ale i na Evree przyjdzie pora. Trochę to potrwa, bo mam ich tak dużo że już powoli sama nie ogarniam. ;) Dlatego postanowiłam zużywać ile się da i to co się da. :) Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Bardzo fajna i co najważniejsze systematyczna pielęgnacja 😊

    Co do zapasów to też usiłuje jak najwięcej pokończyć, część sprezentować i obecną pielęgnację oprzeć na " naturalne" 😍

    Pozdrawiam ciepło 💗

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018