319. NOWOŚCI PAŹDZIERNIKA # 10



Witam Was serdecznie po dłuższej nieobecności. 
Spowodowane było to rozpoczęciem nowej pracy i przygotowaniami do niej.Jest dobrze,ale i męcząco. Całymi dniami jestem na nogach. Stopy mnie bolą,ale wiem że mam pracę. 
Czuję się usatysfakcjonowana i zadowolona.
Dzisiaj przyszło do mnie zamówienie z Avon'u. Podejrzewam,że to moje ostatnie nowości w tym miesiącu.
Zaczynamy.





Planet Spa Sensuality to zamówienie dla mojej przyjaciółki.
Planet Spa Perfectly Purifaing to zamówienie dla cioci Małża 
wraz z kremem na dzień Naturals 50+ i kredką Glimmerstick Balcketst Black.




Noel Warming Spicy dyfuzor zapachowy.
Płyn do kąpieli Red Berries.
Krem do stóp Foot Works Beautiful XXL wraz z tarką do stóp.
Żel od prysznic Senses Winter Dreamland.




Mleczko do demakijażu Nutra Effects.
Planet Spa Indulgent SPA Ritual płyn do kąpieli i maseczka do twarzy. Oba pachną cudnie czekoladą ( zawierają masło shea i kakaowe).




W kartonikach znajdują się dwa masła do ciała z serii Planet Spa:
Caribbean Escape ( z algami i pyłem perłowym) i  Prfectly Purifaing ( z minerałami z Morza Martwego).
Oba kremyna noc do twarzy Caribbean Escape.
Kredka do oczu Glimmerstick Galaxy Green.
Scent Essence Blushing Rasspberry to woda toaletowa 
dla Ewci na imieniny.




Avon Naturals żel pod prysznic dla Ewci.
Lakiery do paznokci : Lace Beautiful Blue ,
Roses Are Red , Luxe Lavender.
 Spray do stóp Foot Works Lime Crush 
ma ochładzać moje stopy po pracy.

I to już wszystko. 

Pozdrawiam.


cathy c.


Komentarze

  1. Ciekawe czy ten żel winter pachnie jak wcześniejsze edycję bo tamte uwielbialam. Ja nie planuje większych zakupów w AVON bo teraz jak mam centrum na miejscu IDE i kupuje wtedy kiedy potrzebuje ;) ale zakupy super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochany Robaczku! Witam!!! :) Pachnie słodko,ale bez przypraw. JAk dla mnie za słodki,ale moja Ewa lubi takie. Pozdrawiam. :)

      Usuń
    2. Ja bardzo lubię żele Avonu, bo wszystkie pachną przyjemnie.

      Usuń
  2. Hej kochana:). Miałam wytypować dwie osoby, ktore pragnę obdarować drobiazgiem jakimś:). Ta dam! Jestes zwycięzcą!!! Wyślij mi adres raz dwa:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę się kiedyś skusić na jakiś płyn do kąpieli z Avon, bo mają ciekawe zapachy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię jesienno-zimowe edycje zapachowe Avonu :) A Seria Planet Spa kurcze mają takie zapachy, wręcz uzależniające --uwielbiam je :D

    Pozdrawiam cieplutko

    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam kochana. No muszę powiedzieć,że ta czekoladowa jest taka... uzależniająca. Zastanawiam się na kupieniem płynu do kąpieli z PS... paru sztuk. Poza tym od pierwszego katalogu ma wejść nowy normalny płyn do kąpieli - czkolada z pomarańczą. Pomyślę jeszcze. Pozdrawiam. :*

      Usuń
    2. WOW czekolada z pomarańczą --- uwielbiam takie zapachy :D
      W sam raz na obecną aurę , rozgrzewające i otulające .

      Buziak :*

      Usuń
  5. Super nowości :) Coś do makijażu i do ciała :) Dawno nie zamiawiałam nic z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

741. DNO DNA LUTY 2018

256. WYGŁADZAJĄCO - OCZYSZCZAJĄCA MASECZKA DO TWARZY VOLCANIC ICELAND AVON # 48