333.NOWOŚCI BALEA


Witam ponownie. Dziś buszując po necie i na stronie DM - u
znalazłam takie nowości z serii Balea.


ŻELE


Fiołek i malina.





Róża i marakuja.



Kwiat Monoi  i czerwona pomarańcza.








Wiśnia i migdał.






BALSAMY DO CIAŁA








ŻEL PEELING'UJĄCY




MYDŁO W PŁYNIE 




MASECZKI













ZIMOWY KONCENTRAT DO RĄK






PŁYNY DO KĄPIELI









KREMIKI UNIWERSALNE





DEZODORANT





PIELĘGNACJA STÓP












ŻEL DO GOLENIA






SZAMPON





OLEJEK DO DEMAKIJAŻU







I to już wszystko. Co Wam wpadło w oko? Bo mnie parę rzeczy.
Przede wszystkim zaciekawiła mnie: maseczka lawendowa,jabłkowo cynamonowy płyn do kąpieli, kąpiel do stóp, rozgrzewający krem do stóp i olejek do demakijażu.

Pozdrawiam.


cathy c.

Komentarze

  1. Mnie zawsze kuszą ich żele pod prysznic :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe propozycje :) Wpadły mi w oko żele, balsamy i maseczki do twarzy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie podobają mi się opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam. Ich opakowania zawsze są takie kolorowe i mają coś w sobie że chce się je mieć. :) Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Kremy uniwersalne i olejek do demakijażu wpadły mi w oko ;)
    Żele jakoś niespecjalnie, raczej przeciętne nuty zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

741. DNO DNA LUTY 2018

256. WYGŁADZAJĄCO - OCZYSZCZAJĄCA MASECZKA DO TWARZY VOLCANIC ICELAND AVON # 48