334. REWITALIZUJĄCY KREM NA NOC Z KAWIOREM LUXURIOUSLY REFINING AVON # 64




OD PRODUCENTA :

Rewitalizujący krem do twarzy na noc.

MOJA OPINIA :

- Krem otrzymujemy w 75 ml słoiczku zamykanym na zakrętkę.
- Konsystencja żelowa,ale nie przeźroczysta jak większość żeli.
- Zapach silny, męski z lekką nutką chemiczną.
- Wchłania się szybko po zastosowaniu. Jest to lekki krem - żel.
- Gdzieś po środku składu mamy masło shea,a na dwóch pierwszych miejscach od końca ekstrakt z : kawioru i alg morskich.
- Krem jest przeznaczony dla 45+. Choć mi brakuje jeszcze dobrej dekady postanowiłam wypróbować go ze względu na konsystencję.
To był strzał w dziesiątkę.
- Na efekty nie trzeba czekać długo. Już następnego ranka nasza cera wygląda na rozświetloną i jakby odrobinę młodszą... a nasze zmarszczki (których ja u siebie jeszcze niezauważam) z lekka
na wyprasowane... :) (co uważam za puste gadanie).
- Po miesiącu używania jestem zadowolona. Polecam.



Poglądowo wygląd.


SKŁAD :





MOJA OCENA :

4,5/5


Pozdrawiam.


cathy c.



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

741. DNO DNA LUTY 2018

256. WYGŁADZAJĄCO - OCZYSZCZAJĄCA MASECZKA DO TWARZY VOLCANIC ICELAND AVON # 48