335. NOWOŚCI W NIEMIECKIM ROSSMANNIE



Żel pod prysznic - Wanilia i Karmel.




Żel pod prysznic o owocowym zapachu.




Kremowy żel pod prysznic o orzeźwiającym zapachu.



Mydło do mycia rąk Wanilia i Karmel.





Mydło do rąk Kwiaty i Ylang ylang.





Peeling pod prysznic z solą z Morza Martwego.





Pieniący żel pod prysznic z olejem migdałowym.


Oto wszystko co zdołałam dostrzec dzisiaj w Rossmann'ie. Tak na szybkiego, bo czasu  nie było. Spieszyłam się na autobus.
Muszę powiedzieć,że: zimowy żel pod prysznic, mydło do rąk i żel pod prysznic  pachną dość przyjemnie i obiecująco. Tak więc, gdy pojawią się u nas warto się skusić. 


Pozdrawiam.


cathhy c.

Komentarze

  1. świetne żele i peeling czekam aż będą u nas

    OdpowiedzUsuń
  2. Na żele, żel w piance i peeling z pewnością bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi podobają się te isanki w zabawnych opakowaniach :D w ogóle zaczęłam już testować Twoje kostki i z tego co widzę jednak recenzowanie ich trochę potrwa - BO SO MEGA WYDAJNE! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam. Nic się nie stało ... Poczekam cierpliwie. A Isanki ... tak maja zabawne opakowania. Rozczulają. :) Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Mydło do rąk z karmelem już u nas widziałam, mam nadzieję, że żele również się pojawią ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodkie są opakowania tych limitowanych żeli pod prysznic ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Isanę i już czekam na te nowości! Żel w formie pianki mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo jużwiem co mi wpadnie do koszyka podczas zakupów :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne nowości :) Dziękuję za fotki. Uwielbiam zimowe zapachy. A opakowania faktycznie słodkie :D A gdzie zawitałaś teraz, że takie nowości wypatrzyłaś dla nas ? No i ciekawe ile z tego bedzie u nas ? Pozdrawiam ciepło. Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Aniu. :) Wszystko napiszę Ci w mail'u dziś wieczorem. Pozdrawiam serdecznie i ściskam.

      Usuń
  9. Te zimowe mydełko jest już u nas dostepne, bachnie bajecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie piękne te opakowania z Isany :) ciekawie czy będą u nas :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

741. DNO DNA LUTY 2018

256. WYGŁADZAJĄCO - OCZYSZCZAJĄCA MASECZKA DO TWARZY VOLCANIC ICELAND AVON # 48