337. MOJA JESIENNA WISH - LISTA # 3


Witam Was serdecznie po raz drugi dzisiaj.
Wszyscy pisali o swoich życzeniach jesiennych tylko mnie gdzieś to umknęło. Powiem Wam szczerze,że na obecną chwilę nie mam jakichś szczególnych życzeń tej jesieni.

1 ŻELE BALEA




Jeśli będę mieć choć trochę czasu i zużyję wszystkie żele, 
które zaplanowałam na najbliższe jesienne miesiące, to z wielką chęcią przetestuję żele z zimowej serii Balea :
-  fiołkowo - malinowy,
- róża - marakuja,
- hibiskus - nektarynka.
Mogę je nabyć teraz,a testy przeprowadzić w następnej 
porze roku. Jednak mam nadzieję,że uda się już za parę tygodni.


2 MASECZKI BALEA



Już je widziałam i pisałam o nich jako nowościach,ale chciałabym najbardziej wypróbować tylko te trzy :
- z lawendą odprężająca,
- z minerałami z Morza Martwego oczyszczającą,
- z wodą termalną i algami morskimi.
Jeśli będą wystarczająco dobre to zrobię "mały" zapas.


3  WODA PERFUMOWANA



Choć woda perfumowana Femme Icon bardzo przypadła mi do gustu, to jeszcze nie zakańczam swoich poszukiwań. Oczywiście na tę porę roku wciąż "chodzi mi" po  głowie Ambre Lacroix,to z kolei ukazany na zdjęciu Bijou tego samego projektanta  wzbudziło moją ciekawość.




4 PŁYNY DO KĄPIELI



Powszechnie wiadomo,że uwielbiam zapach jabłek z cynamonem.
Na te porę, jak i następującą po niej zimę jest to doskonały i rozluźniający ( kojarzący się z grudniowymi świętami) aromat. Balea  sprawiłam nam radochę wprowadzając do sprzedaży płyn do kąpieli o takimże zapachu.
Tetesept też nie gorszy, również wprowadził limitowane zapachy.
Aż trzy! Z czego ja do testów wybrałam dwa :
- miechunka peruwiańska i mleczko figowe,
- śliwka i rozgrzewający pieprz.


5 SZCZOTKA  TT



Tu widzimy te podróbki z Ebelin. Myślę,że na początek te wystarczyły by do czasu wyrobienia sobie jakiejś opinii.


I to już wszystko. A jakie są Wasze życzenia na tę jesień?


Pozdrawiam. 


cathy c.

Komentarze

  1. Super lista :) Zwłaszcza te cudeńka Balei. Ja w tę jesień w końcu chcę się zaopatrzyć w kominek i woski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam. Kominek już mam od jakiegoś czasu. Woski też się znajdą. Ostatnio preferuję jednak olejki zapachowe. :-) Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Witam. :-) Prawda, że ładnie się prezentuje? Jeszcze niuchnąć zapach i przepadnę... ;-) Pozdrawiam

      Usuń
  3. Ogólnie wydawało mi się, że "podróbki" z Ebelin kosztują tyle co oryginalny TT, albo nawet więcej, więc po co przepłacać? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam. Kochana w tym przypadku podobno cena i jakość jest porównywalna do oryginałów. Pozdrawiam. :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

741. DNO DNA LUTY 2018

256. WYGŁADZAJĄCO - OCZYSZCZAJĄCA MASECZKA DO TWARZY VOLCANIC ICELAND AVON # 48