343. NOWOŚCI PAŹDZIERNIKA 2015 # 10 CZ. II



Witam Was serdecznie.  
Dzisiejsza wycieczka do DM zaowocowała małymi zakupami. Kupiłam tylko sześć maseczek, które są dla mnie zupełną nowością. Oto i one.






Jak widać maseczki już mogę odhaczyć z jesiennej Wish List'y.
Jako pierwsze. Na resztę przyjdzie pora.

Kolejnym zaskoczeniem był płyn miceralny z Balea. Szukałam dwufazy do demakijażu oczu i starałam się czytać składy, gdy natknęłam się na micel. No i nie byłabym sobą, gdybym nie wyszła z żelem pod prysznic również z Balei.



No i oczywiście z szamponem, bo swojego zapomniałam. Kostka jest tak mała,że "trudno" było  ją zobaczyć. Małż,gdy wróci do domu prześle mi jedną albo dwie. Zobaczymy.



Przepraszam,że umieszczam nie swoje zdjęcie,ale tu  gdzie jestem nie zawsze mogę "cyknąć" jedno.

Maseczki starczą mi na miesiąc, a micel na długo bo to 400 mililitrowa butla. Szampon zaś na około dwa tygodnie codziennego mycia włosów.
Zabieram się do testów, a Wam życzę miłego wieczoru. 


Pozdrawiam. 


cathy c. 

Komentarze

  1. Fajne te maseczki :)
    Daj znać jak spisał się micel ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam kochana. Oczywiście,że dam znać. Opiszę każdą z nich. :) Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Ajajaaaj - jak ja Ci zazdroszczę Balei pod nosem! :)
    Maseczki kuszą a ten micel to już w ogóle :)
    Będę oczekiwać na wrażenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana zobaczę co da się zrobić. Ostatnio przywiozłam parę rzeczy dla Was i nie miałam czasu ich wystawić. A recenzja będzie każdej maseczki po kolei. Pozdrawiam. :-)

      Usuń
  3. Że ja wcześniej nie widziałam tego micela. Muszę go poszukać przy okazji wizyty w DM

    OdpowiedzUsuń
  4. To już spisuję co zakupiłaś i wysyłam przyjaciółkę do DMu na pewno po micel i szampon :) Do grudnia mogę szaleć a co :) Ciekawi mnie tylko jak sie spiszą maseczki bo te z Rival de Loop z Rossmanna są bardzo przeciętne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Robaczku. Micele są dwa rodzaje, także wybór jest. Maseczki zacznę opisywać od przyszłego tygodnia. Szampon bardzo ładnie pachnie i dobrze oczyszcza skalp, ale o tym dopiero za dwa tygodnie bo chcę jeszcze trochę przetestować. Pozdrawiam serdecznie. :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

741. DNO DNA LUTY 2018

256. WYGŁADZAJĄCO - OCZYSZCZAJĄCA MASECZKA DO TWARZY VOLCANIC ICELAND AVON # 48