413. ELOGIE MASECZKA Z KWASEM HIALURONOWYM





OD PRODUCENTA :



MOJA OPINIA :

Maseczkę otrzymałam na spotkaniu blogerek w Krakowie.  Wcześniej nie miałam do czynienia z tego typu produktem. 
Maseczka umieszczona jest w ampułkach ( co widać na zdjęciach). Konsystencja lejącego się wodnistego żelu.  Zapach jednak nie wyczuwalny. 




Już mała ilość wystarcza na pokrycie nią całej twarzy, szyi i dekoltu.  Jedna ampułka starczyła mi na tydzień użytkowania. 
Maseczka potrzebuje paru chwil na dokładne wchłonięcie się. Nie pozostawia lepiącego się filmu na cerze.
Efekty widać było już po dwóch dniach.  Skóra wyglądała na doskonale nawilżoną, sprężystą i ujędrnioną.


SKŁAD :



Podsumowując... Maseczka pozytywnie mnie zaskoczyła. Polecam Wam ją bardzo. 

MOJA OCENA :

5/5


Pozdrawiam.  

cathy  c.

Komentarze

  1. Zapisze je sobie na liście i kupię przy najbliższej okazji :)

    Kochana czy mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ?
    Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Otwartą ampułkę przechowywałaś?
    Ja używałam od razu całej i rano ściągałam farfocle z twarzy :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam. Kochana Kamilo... tak przechowywałam w lodówce. Dodatkowo miałam efekt chłodzenia za darmo. ;-) Jakoś tak samoczynnie stwierdziłam, że na parę razy starczy jedna ampułka. Nie jestem jakaś zołza oszczędna... zbytnio, ale ... Pozdrawiam serdecznie i ściskam. :-)

      Usuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

741. DNO DNA LUTY 2018

256. WYGŁADZAJĄCO - OCZYSZCZAJĄCA MASECZKA DO TWARZY VOLCANIC ICELAND AVON # 48