414.ALOEVIT PŁYN ODŻYWCZO WZMACNIAJĄCY




Witam Was moje drogie Pszczółki. :-)
U mnie pogoda zepsuła się.  Jutro chciałam wybrać się rowerem na przejażdżkę, a tu chyba nici... Zobaczymy. 


OD PRODUCENTA :




MOJA OPINIA :

- Płyn zamknięty w szklanej butelce. Wraz zapachem nasuwa na myśl Amol. :-)
-Jak można zobaczyć na zdjęciu dalej zawiera wiele dobroczynnych ziół.


- Po nałożeniu preparatu i odczekaniu 20 minut głowa mnie jednak swędziała ( zawartość alkoholu robiła swoje). Musiałam myć głowę. Po pierwszym doświadczeniu postanowiłam nakładać go przed myciem. I tu doskonale działał.
- Stosowałam go przez trzy tygodnie.  Jak pisałam wcześniej moje włosy z natury są grube i gęste. Od płynu oczekiwałam tylko przyspieszenia ich wzrostu. Wczoraj zauważyłam, że moje odrosty ( tak farbuję włosy i tak na czerwono) są minimalnie dłuższe niż zazwyczaj.  Tak więc w tym założeniu płyn sprawdził się u mnie.
- Pomimo alkoholu w składzie środek jest dobry. Właściwie to dzięki niemu tak dobrze działa.
- Polecam.

SKŁAD :




Pozdrawiam serdecznie.

cathy  c.

Komentarze

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

741. DNO DNA LUTY 2018

256. WYGŁADZAJĄCO - OCZYSZCZAJĄCA MASECZKA DO TWARZY VOLCANIC ICELAND AVON # 48