417. NORMALIZUJĄCY KREM ZIELONA HERBATA FARMONA




Witam serdecznie po raz drugi dzisiaj.
Misiaki moje drogie chcę napisać parę słów o kremie,który otrzymałam do tetstów na spotkaniu blogerek w Krakowie miesiąc temu. 

OD PRODUCENTA :



MOJA OPINIA :

- Krem w szklanym słoiczku. A ten znajduje się w kartonowym pudełku. Było ono zafoliowane.
- Konsystencja kremu przypomina mi zsiadłe mleko. Bez grudek. Jednocześnie jest lekka.
- Zapach świeży. Trawiasty. Zawdzięcza go zielonej herbacie.
- Skład jak najbardziej naturalny... w większej mierze.
- Używam go tylko rano. Matuje moją cerę,ale tylko na pare godzin. Oczekiwałam,że będzie jednak dłużej.
- Odświeża skórę.
- Faktycznie tonizuje i nawilża cerę. Zwężenia porów nie zauważyłam ( powodem może być trzy tygodniowe testowanie).
- Miło mnie zaskoczył jak na drogeryjny kremik.
- Polecam.







Wgląd w konsystencję kremu.

SKŁAD :



MOJA OCENA :

4/5


Pozdrawiam.


cathy c.

Komentarze

  1. Lubię kosmetyki Farmony. Mają całkiem niezły skład. Ładne zapachy. Ciekawa jestem tego kremu, może poszukam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana najprędzej na stronie sklepu Farmony znajdziesz. :-) Pozdrawiam.

      Usuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

741. DNO DNA LUTY 2018

256. WYGŁADZAJĄCO - OCZYSZCZAJĄCA MASECZKA DO TWARZY VOLCANIC ICELAND AVON # 48