419. VITA - MIN PLUS DLA KOBIET OLIMP LABS




Witam serdecznie.
Dziś będzie o moim pomocniku w dbaniu od wewnątrz.
Suplementy każda z nas bierze... chyba. Zazwyczaj multiwitaminę z minerałami.  Ja chciałam Wam pokazać taki suplement,który "pomaga" nam pod każdym względem.



OD PRODUCENTA :

Opracowana specjalnie dla kobiet,kompleksowa kompozycja witamin i składników mineralnych,w formie wysoko przyswajalnych chelatów aminokwasowych ALBION oraz ekstraktów roślinnych, wzbogacona kwasem hialuronowym. Preparat przeznaczony dla kobiet jako suplement diety ułatwiający pokrycie zapotrzebowania organizmu na niezbędne mikroskładniki pokarmowe.

MOJA OPINIA :

- Suplement spakowany w kartonik typowy dla tego rodzaju produktów. Mieści 30 tabletek. Bierzemy jedną każdego dnia. Jest to wystarczająca dawka.
- Zaczęłam przyjmować go w trakcie mojego osłabienie i choroby. 
Muszę powiedzieć,że po tych dwóch miesiącach czuję,iż pokrywa on w zupełności moje zapotrzebowanie na witaminy, mikroelementy i ekstrakty roślinne. Tak niezbędne dla organizmu.
- W składzie znajdziemy ekstrakt z : żeń szenia, skrzypu polnego oraz pieprzu czarnego. Oprócz tego izoflawony sojowe i kwas hialuronowy.
- Uważam, iż nie ma zupełnej potrzeby stosowania dodatkowych suplementów.
- Ja po tych dwóch miesiącach czuję się naprawdę lepiej.
- Cena również jest nie wygórowana. Waha się od 16 do 22 złotych.
- Polecam.

SKŁAD :



MOJA OCENA :

5/5


Pozdrawiam. 

cathy c.

Komentarze

  1. Łykam teraz skrzypowite ale mam wrażenie, ze kiepsko działa mi na cerę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam. Kochana Sisi ... ja zawsze ze Skrzypovitą łykam wit C i cynk oraz drożdże piwne. Wtedy działają. No i przez jakieś trzy miechy. :-) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Ja biorę Magnolię... na dobry sen i uspokojenie (bo praca urzędnika wcale nie jest taka łatwa i przyjemna, jak się mawia) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam. Droga Mysiu... wiem i współczuje Ci. :) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

741. DNO DNA LUTY 2018

256. WYGŁADZAJĄCO - OCZYSZCZAJĄCA MASECZKA DO TWARZY VOLCANIC ICELAND AVON # 48