425. WODA TOALETOWA BE DARING AVON # 74



OD PRODUCENTA :

Wyraź siebie... Bądź śmiała!  Śmiałość definiuje twoją osobowość. Wyróżnij sie dynamiczną kompozycją o nutach bergamotki,bujnej magnolii i zmysłowego piżma.

MOJA OPINIA :

- Flakonik o pojemności 50 ml znajdujemy w kartoniku. Niestety nie jest on zafoliowany.
- Flakonik jak widać na zdjęciu jest utrzymany w wesołym design'ie.
- Zapach jest świeży. Bardzo pobudzający. Na pierwszy plan wychodzi  mieszanka bergamotki i magnolii. Nie uderza jednak w kwaskowe nuty bergamotki,a raczej w świeże magnolii. Zapach po pewnym czasie rozwija się. Jednak ta świeżość pozostaje i dochodzi do tego zapach stłumionego piżma.
- Bardzo kobiecy. Stanowczy.Jednocześnie przyjemny dla naszego nosa oraz otoczenia.
- Na ubraniach utrzymuje się nawet do następnego dnia odrobinę zgaszony i o wiele mniej intensywny. Ja i tak powtarzam aplikacje po 3-4 godzinach. Choć moja torba w której mieszkał tymczasowo ten zapach pachniała nim jeszcze przez wiele dni po zmianie lokalizacji.
- Polecam.


MOJA OCENA :

4,5/5

Mam całą nową serię BE... Testuję je jeszcze. Po opisie wszystkich trzech odpowiem Wam: czy znalazłam swój zapch?

Pozdrawiam.

cathy c.

Komentarze

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

741. DNO DNA LUTY 2018

256. WYGŁADZAJĄCO - OCZYSZCZAJĄCA MASECZKA DO TWARZY VOLCANIC ICELAND AVON # 48