457.KREM NA NOC Z OLEJKIEM ARGANOWYM AVON # 86




Witam ponownie. 
Dziś "trochę" kremowo.

OD PRODUCENTA :

Kuracja na noc z olejkiem arganowym. Formuła z lekkim olejkiem arganowym i technologią dodającą skórze blasku nawilża i odżywia skórę kiedy śpisz. Ciesz się znacznie bardziej promienną,miękką,piękniejszą skórą z rana.

MOJA OPINIA :

- Krem zamknięty jest w 200 ml plastikowym słoiczku z zakrętką. Jak widać ledwo udało się mi uchwycić białe napisy na nim.
- Konsystencja kremu jest średnio gęsta.
- Zapach bardzo intensywny. Z lekka kręci w nosie.
- Po normalnym użytkowaniu miałam wrażenie: jakby nie wchłaniał się, jakbym była spocona. Odstawiłam go na pare dni. 
- Gdy zaczęłam go używać pod prysznicem jako balsam do zmycia - funkcjonował dobrze, a nawet lepiej niż lepiej.
Skóra była delikatna w dotyku i gładka. Problem zapachu nie był już taki ważny.
- Jeśli chodzi o skład : na drugim miejscu po wodzie olej mineralny, na czwartym parafina, na szóstym masło shea, na dziesiątym olej ryżowy. Na pierwszym od końca woda lawendowa,witamina E, kwas hialuronowy,olej słonecznikowy i rzeczony olej arganowy. Czyli nieciekawie.





MOJA OCENA :

2,5/5


Pozdrawiam.

cathy c.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018