476. PEELING DO STÓP GRANAT CZEKOLADA FOOT WORKS AVON # 91





Witam Was serdecznie. 
U mnie zaczęły się pogodne i słoneczne dni. Temperatura dochodzi do 20 stopni Celsjusza. Dziś wnocy długo nie mogłam usnąć. Rano dość wcześnie musiałyśmy wstać ( ja i Pani H) z powodu wizyty u lekarza. Po powrocie zjadłyśmy obiad i trochę się przespałam ( około godziny). Jednak wciąż czuję się zmęczona. Może wieczorem uda się mi położyć trochę wcześniej. Zobaczymy.


Dzisiejszy bohater pochodzi z jesienno zimowej limitki firmy Avon. W jej skład w chodzą : płyn do do moczenia stóp,peeling i krem. Jak wiemy wszystkie limitowane kosmetyki z tego okresu wykazują raczej bardzo delikatne właściwości pielęgnacyjne. Z naciskiem na bardzo. Jedyne co mogą nam fajnego zaoferować to zapachy. Przed tą limitką była onna o równie udanym zapachu prażonych orzechów macadamia. Ale nie o krytykę tu chodzi... 

Każdy z tych scrubów ma słabe właściwości  peelingujące. Jeśli oczekujemy porządnego zdzierania i likwidacji twardego naskórka na stopach, to niestety się zawiedziemy. Peelingi te raczej nadają się do codziennej pielęgnacji. To znaczy; zawierają w sobie detergenty,dzięki którym możemy umyć nasze stopy pod prysznicem.Drobinki w nich zawarte są tak malutkie,że masaż nimi nie daje wymiernych efektów. A zapach jest tylko miłym dodatkiem.





SKŁAD :



Pozdrawiam.

cathy c.

Komentarze

  1. Szkoda,że ma słabe działanie peelingujące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam. No wiesz moja droga dla niewymagających stó i lekkiego ich masażu nada się. To taki umilacz raczej jest ( pod względem zapachu). :-) Pozdraiwam serdecznie.

      Usuń
  2. JA miałam cały zestaw ze starszej edycji i nawet zapach wydawał mi się sztuczny choć lubię ogólnie kremy i peelingi do stóp z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018