560. ALPHA AVON




Witam Was serdecznie z samego rana.
Dziś o zapachu, który nie urzekł mnie od pierwszego spotkania. Ciekawe co myślę teraz? Zapraszam do dalszej lektury postu.

Gdy miałam już w ręku zamówiona próbkę pomyślałam zobaczymy co z tego będzie. Po otwarciu uderzył mnie bardzo słodki, duszący zapach niepodobny do tego ze strony katalogu. Nie użyłam go. Zamknęłam próbkę i pomyślałam o mojej Sis. Ona lubi takie "ciepłe" i dziwne zapachy ( jak dla mnie). Gdy przyszła i powąchała od razu stwierdziła,iż zapach nie nadaje się dla niej. 

Myślałam co z tym fantem zrobić,gdyż posiadałam jedną buteleczkę (50ml) perfum w swojej szafce z wymiany z koleżanką. Po pewnym czasie postanowiłam wziąć ją ze sobą do pracy jako "środek" usypiający. I tu wybuchła miłość od kolejnego i kolejnego niuchnięcia. Ale od samego początku...

Zapach Alpha Avon jest zapachem mającym swoją premierę w zeszłym roku, a u nas w tym roku. Stworzyli go  Frank Vöelkl i Adilson Rato. Nuty głowy to : czerwona pomarańcza,malina i liczi. Nuty serca są kwiatowe i wiciokrzewu. Nuty bazy to nuty drzewne i drewno kaszmirowe.


W pierwszym momencie uderza nas jego słodycz, lecz gdy damy mu chwilę rozwija się w przyjemny słodki zapach z delikatna nutą zdecydowanie wyczuwalnej tu mieszanki owocowej cytrusów. Z lekka cierpki i kwaskowy,ale jednocześnie ciepły. Gdzieś w tle wyczujemy niuans słodyczy wiciokrzewu.Zapach ewoluuje.

Jeśli chodzi o trwałość to na ubraniach jest o wiele dłuższa niż na ciele. Potrafi utrzymać się do następnego dnia w delikatnej postaci. Zaś jeśli chodzi o naszą skórę ... W moim przypadku nie dłużej niż 4-5 godzin. Nadaje się on na co dzień jak i na wieczorne wyjście.

Zapach nęci nas również swoim wyglądem. Przyjemny dla oka design butelki jest bardzo elegancki.

Czy polecam ten zapach ? Zdecydowanie tak.

Pozdrawiam.

cathy c.

Komentarze

  1. Początkowo flakon przypomniał mi butelkę jednego z serum L'oreal :D
    Zapach ciekawy, chętnie bym sprawdziła tester :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Avon coraz bardziej zaskakuje nowymi zapachami:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy zapach , no nuty moje . Jak trafię na dobrą promo to będzie mój :)
    'ścissskam mocno :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

741. DNO DNA LUTY 2018

256. WYGŁADZAJĄCO - OCZYSZCZAJĄCA MASECZKA DO TWARZY VOLCANIC ICELAND AVON # 48