563. Z ŻYCIA OPIEKUNKI # 11 - MAM DOŚĆ!!!


Mam dość oglądania nagich czterech liter starca bez powodu.
Mam dość zasikanego zlewu w łazience.
Mam dość zasikanych gaci rzuconych w hallu.
Mam dość zimna panującego w tym domu (literalnie).
Mam dość "miłego" tonu rozkazującego.
Mam dość mówienia,że nic nie umiem.
Mam dość ciągłej kontroli.
Mam dość słuchania o innych jacy to są źli, a on wspaniały.
Mam dość fałszywości w kontaktach z innymi ludźmi.
Mam dość rozmów na temat Altenheim-u.
Mam dość ciągłego zrzucania wszytkich konfliktów na chorobę ( co w tym wypadku nie ma żadnego związku) .
Mam dość dwulicowości.
Mam dość "pana wszechświata" ( jakże małego w tym wypadku).
 Mam dość ciągłego krzyku na mnie.
Mam dość zgryźliwości.
Mam dość  jego nic niewartych przeprosin.
Mam dość traktowania mnie jak g... i szmatę.
Mam dość toksyczności i toksycznego ...
Mam po prostu dość...

Dlatego też 23 grudnia zamykam te białe wrota,
a potem starą spróchniałą furtkę za sobą.

Wracam do domu.
Wreszcie.

P.S. Nie mam już siły i ochoty obracać wszystkiego w żart.

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Kochana Mileno póki co to tylko miejsce i ludzi...Taki mój los niestety... :-) Najważniejsze jest to ,że wracam do domu i także to,że mogę powiedziec dość... Pozdrawiam serdecznie i ciepło. :-)

      Usuń
  2. Oj:(((( niestety życie czasem bywa męczące - a moze raczej nie życie, a ludzie w nim zawarci. Trzymam kciuki za pozytywne zmiany!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam kochana Sisi. Dziękuję za kciuki. :-) Paczuszka już przyszła. Bardzo dziękuję. Jak wrócę do domu to ją pokażę. Ewa zjadła krówkę. :-( Ale nic to bo dała mi w zamian trzy cukierasy Muuuu. :-) Sćiskam i całuję serdecznie. :-)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Niooo ... Koszmar Justynko... koszmar... ale przetrwałam prawie trzy miesiące. To i tak zadługo. pozdrawiam serdecznie i ciepło. :-)

      Usuń
  4. Oooo brawo za odwagę :)
    Kasiu to na święta będziesz już w domku-wśród najbliższych kochających i życzliwych -super :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak kochana Anu. Będę wśród swoich... Z tymi, którymi czuję się bezpiecznie. Ściskam Cię serdecznie i cieplutko. Całuski. :-)

      Usuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

741. DNO DNA LUTY 2018

256. WYGŁADZAJĄCO - OCZYSZCZAJĄCA MASECZKA DO TWARZY VOLCANIC ICELAND AVON # 48