573. ŻEL POD PRYSZNIC LAWENDA I IRYS ORGANIC SHOP



Witam serdecznie i ciepło w ten śnieżny dzień.

Dziś będzie o myjadle. Naturalnym myjadle. No,może nie do końca.Bez SLS-ów i SLeS-ów, parabenów i silikonów.Jednak zawiera SCS ( sodium coco sulfate) już na drugim miejscu w składzie."Niby" jest to detergent delikatniejszy od SLS, ale wciąż znajduje się w tej samej grupie szkodliwych.Zawiera naturalny olejek lawendowy i dwa ekstrakty z irysa i malwy.

Generalnie żel ma mieć właściwości uspokajające i relaksujące. I właściwie je posiada. Tylko,że dla mnie,aby taki efekt osiągnąć musiałby dominować zapach lawendy... Tu jednak jest odwrotnie! Dominuje zapach irysa, który również spełnia rolę relaksatora. 😊 W moim przypadku jednak następuje to dopiero po wykonanej kąpieli w łóżku.Tak mam spóźniony zapłon! 😉

Żel niepodrażania skóry.Dzięki zawartości obu ekstraktów pielęgnuje ją. Nie odczuwałam potrzeby dodatkowego nawilżenia ciała po prysznicu. Choć uważam,że osoby z bardziej wymagającą skórą mogą potrzebować delikatnego "smarowidełka".




Myjadło zamknięte jest w plastikowej 280 ml butelce z dozownikiem. Dzięki temu  starczy nam na dłużej i zwiększa on jego wydajność. Butelka ma biały kolor i nawet metoda sprawdzenia jej zawartości "pod światło" nie działa. Tak więc musimy być cierpliwi i czekać, aż dozownik wyda nam ostatnie tchnienie z żelem. Trochę kijowo...

Generalnie żel nie jest zły. Jednak zapach nie mój. Trochę zbyt intensywny jak dla mnie. Daję mu mocną 4

Pozdrawiam.

cathy c.

Komentarze

  1. Fajna ta firma i cenowo ok.
    Ostatnio wyhaczyłam , że na stronie empik mają dość sporą ofertę z kosmetykami tej firmy ( i nie tylko oczywiście ale lepiej za dużo nie oglądać ;) i można zamawiać do odbioru w salonie bez kosztów przesyłki :D

    :* Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Aniu.Też jakiś czas temu zaskoczyłam się ofertą Empiku.Zdziewiłam się totalnie. pozdrawiam serdecznie. :-*

      Usuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018