579. PROJEKT "USE IT UP" 2017 (DENKO 2017) Z INSTAGRAMA 365/365 - MOJA WIZJA






Witam dziś bardzo ,bardzo...

Długo dumałam nad całkowitym i ostatecznym "wyglądem", czy też kształtem denka.Buszowałam to tu,to tam. Na Instagramie... na wielu stronach i pod wieloma tzw. hashtag-ami.I wreszcie znalazłam sposób na zmobilizowanie mnie do regularnych zużyć moich zapasów.

Tak jak pisałam pięć postów wcześniej będę Wam co miesiąc pokazywać to co planuję zużyć. Oprócz  tego do końca tego miesiąca pokażę Wam część moich zapasów. Oczywiście tych, które wybrałam do zużycia w tym roku. Podzieliłam je na pare części.

Pustaki będą rozliczane do 7 dnia każdego miesiąca. Będą numerowane kolejno i opisywane jak zawsze. I tak na przykład, gdy w miesiącu styczniu zużytych kosmetyków będzie 20 sztuk a w miesiącu lutym będzie ich 30 sztuk,to pierwszy zużyty kosmetyk w lutym będzie miał numer 21 a ostatni numer 50. I tak aż do ostatniego pustaka w grudniu.W międzyczasie każdy pustak będzie numerowany i pokazywany na insta w ramach rozliczenia od jutra.

Rozliczenie roczne ukaże się do 7-go stycznia nowego roku.

To co zużyję dodatkowo również będzie wliczać się do projektu. Zawsze to o kilka pustaków więcej... :-)

Do zużyć wliczają się wszelkiego rodzaju kosmetyki:

- żele,pianki, olejki i mydła do mycia ciała;
-balsamy,kremy,lotiony i spraje do pielęgnacji ciała;
- szampony ( w płynie, kostce), odżywki do włosów;
- lakiery,odżywki,zmywacze do paznokci;
- wody perfumowane i toaletowe, 
- dezodoranty we wszelkiej postaci,
- kosmetyki do makijażu i demakijażu,
- chusteczki nawilżane do ciała i demakijażu,
- płatki i jednorazowe ręczniki używane do mycia twarzy,
- kosmetyki do higieny jamy ustnej,
- próbki wszelkiego rodzaju,
- oraz woski zapachowe ( posiadam ich trochę i chcę je zużyć).

I to chyba wszystko co do nowego projektu denko.

Pozdrawiam.

cathy c.

Komentarze

  1. zazdroszczę mobilizacji i życze powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam moja droga. ?mam nadzieję,że uda się mi mimo wszystko. Pozdrawiam.:-)

      Usuń
  2. O podziwiam pomysłu i samozaparcia w denkowaniu. Będę śledzić postępy Kasiu :D

    :*

    Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę powodzenia i na pewno zajrzę, bo ciekawie chcesz to przedstawić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia! Ja też mam problem z zużywaniem zapasów :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018