580. PROJEKT "USE IT UP" 2017 - ZAPASY CZ.I


Witam.

Trochę mnie nie było.Musiałam zająć się rzeczami odrobinę innymi niż blogowanie,ale już jestem... Postaram się nadrobić nieobecność dodając dwa posty dziennie.

Moje zapasy kosmetyków wszelkiej maści są naprawdę ogromne.To co przedstawię,w tych paru kolejnych postach,to będzie zaledwie ułamek tego co mam w szafkach. Kosmetyki te będą moim minimum do zużycia w tym roku.

Planowałam podzielić serię tylko na cztery posty,ale z każdego wyszedłby tasiemiec jak stąd do Japonii. Postanowiłam więc,iż będę "szła" po kolei.

Dzisiaj są to myjadła, czyli żele pod prysznic.Nie będę ich opisywać,bo na zdjęciach dokładnie widać nazwę i rodzaj każdego z nich.






Żeli jest dokładnie 16 -ście. Jest to "konieczna" ilość do zużycia. Jeśli w denkach ( podsumowaniach) pojawią się inne to będę jeszcze bardziej zadowolona.Będzie to oznaczać uszczuplenie moich zasobów ( czytaj zapasów). Zasada ta dotyczy również wszystkich innych kategorii.

No cóż... Kończę już moje wywody.

Pozdrawiam.


cathy c.

Komentarze

  1. W tym roku zdecydowanie będziesz najczystszą blogerką :D
    Próbowałaś już tego z o'herbal?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Mejd!!! :-) Zamierzam dopiero w pracy go wypróbować. Dam znać co i jak.Poza tym sama jestem go bardzo ciekawa. Pozdrawiam serdecznie. :-)

      Usuń
  2. Spokojnie, też mam tyle żeli pod prysznic :D Zawsze można je przelać do dozownika na mydło, gdy któryś jest słaby :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Chocolade to zawsze jest jakaś opcja. Powiem Ci szczerze,że moje zapasy żeli są o wiele większe. Pozdrawiam serdecznie. :-)

      Usuń
  3. Nazbierałaś pokaźny i ładny zbiorek :)
    Miłego i owocnego zużywania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapas na cały rok! A ja mam chyba z 3 żele w zapasach;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Olu niewiem co powiedziałabyś o moich zapasach w szafkach... Jest tego o wiele więcej. Taki chomik ze mnie. ;) Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Wow! Mogłabyś się podzielić hihi :D U mnie akurat żele chyba schodzą w najszybszym tempie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam! Właśnie dzielę się kochana w rozdaniu. Nie tylko żelami... :D

      Usuń
    2. No tak, próbuję w tym rozdaniu swoich sił! :D

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Witam!!! Oj, żeby to było wszystko... ale nie jest więcej tego mam... Zbieractwo górą!!! ;D

      Usuń
  7. Lubię te z Naturals, powodzenia, bo u minie też żeli zawsze dużo, choć ostatnio sie powstrzymuję, nie kupuję i widzę, że zapas topnieje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie podobna ilość. Sporo z nich ma dużą pojemność, więc zużywanie trochę zajmie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018