650. NATURALNY ŻEL POD PRYSZNIC CALMING LAVENDER JASON



Witam Miśki moje.😊

Pogoda nam się odrobinę zepsuła.Pada,ale temperatura jest znośna... do 23 stopni.Ogólnie źle nie jest,tylko opalać się nie ma jak.A przydałoby się.

Dziś przychodzę do Was z naturalnym żelem pod prysznic firmy Jason.Amerykanie nazywają to body wash,a nie shower gel. Jednak kto by się tym przejmował,gdy służy do tego samego... do mycia ciała.Tę funkcję spełnia doskonale.Pieni się mocno jak na naturalny produkt.Dlaczego? Bo zawiera detergent o nazwie sodium lauryl sulfoacetate.Jest to substancja roślinna półsyntetyczna myjąca.Nie podrażnia nas tak jak SLS.

"Żel" napakowany jest mnóstwem dobra.Są tu ekstrakt z: lawendy,nagietka i rumianku.Znajdziemy tu też sok z aloesu,czy też olej z awokado i moreli.Co do zapachu ... To miał być on wyciszający.Jak dla mnie jest on orzeźwiający.Nie pachnie typową lawendą.Jest jej tu raczej mało.Dla mnie ten żel pachnie męsko.Mchem i drzewnymi nutami a lawenda majaczy w oddali.Mój Małż byłby zadowolony.Kupiłam go z myślą o wieczornych wyciszająco kojących prysznicach,jednak stał się poranną pobudką.

Nie podrażnia skóry. Po umyciu jest ona gładka i nawilżona.Stan ten utrzymuje się długo.Nie trzeba dodatkowo używać balsamu.Żel jest 5 no... czyli niema w sobie : SLS,parabenów,wazeliny,ftalanów i kolorów.Zawiera witaminę E i B5 , a butelka mieści w sobie 887 ml.Jednym starczy to na długo,a takim jak ja na odrobinę więcej niż miesiąc.Czasem zużycia po otwarciu jest 18 miesięcy.

Skład :



Jest trochę drogi,bo... naturalny. Można go kupić na iherb albo TKMaxx.Ja nabyłam go w tym ostatnim.Był już po przecenie,więc przygarnęłam.Normalna cena waha się między 50 a 70 zł.

Jak dla mnie jest ok.Jednak już go więcej nie kupię ze względu na zapach.Zastanowię się nad innymi wariantami zapachowymi.Jeśli znajdę okazję...oczywiście.

Pozdrawiam.

cathy c.

Komentarze

  1. Nie znam go, ale ten zapach nie do końca mnie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajowy, skład ciekawy, pojemność zacna, intrygujący zapach tylko cena trochę "duża" jak na żel pod prysznic ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Aniu! Powiem szczerze, że długo czekałam aż go w TKMaxx przecenią.Cena wyjściowa była dla mnie niedoskonałe przyjęcia, ale 35 złocisty to już bardziej. :-) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Miałam kiedyś ich kakaowy balsam do ciała, ale niezbyt się z nim polubiłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Kamilo! :-) Mówisz,że niezbyt dobry był czy po prostu słaby? Jeśli słaby to będę musiała się zastanowić poważnie nad dalszymi testami... Pozdrawiam serdecznie. :-)

      Usuń
  4. Czasem warto zapłacić więcej - za naturalność :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No cena wielka, ale na jakiejś promo nie jest tak źle, zapach pewnie by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018