657. DNO DNA CZERWIEC 2017



Witam. 😊

Już niedługo połowa miesiąca,więc przyszedł czas na rozliczenie się ze śmieciami czerwca.


          - nie polecam

           - średniak  

           - polecam

          - uwielbiam




1) Żel pod prysznic cytryna i imbir Balea
2) Żel pod prysznic kwiatowy Senses Avon
3) Szampon kokosowy I am coco Udo Walz
4) Żel pod prysznic jagodowy Treaclemoon
5) Żel peelingujący pomarańcza i mięta Balea


6) Szampon oczyszczający Garnier Fructis
7) Naturalne mydło do rąk wanilia cynamon Yope
8) Mydło do rąk algi cytrusy Faith in Nature
9) Pianka do mycia rąk Palmolive


10,11)  Płyn do płukania jamy ustnej Dontodent Junior
12) Płyn do higieny intymnej Simply Delikate Avon
13) Mydło do mycia rąk Mystique Avon Senses


14) Płyn miceralny ultra - nawilżający z algą morską Lirene
15) Dwufazowy płyn do demakijażu oczu Nutra Effects Avon
16) Mgiełka zapachowa róża brzoskwinia Avon NAturals
17) Tonik do twarzy drzewo herbaciane ogorek Avon Naturals
18) Żel do golenia aloes olej awokado Balea


19) Krem do stóp limetka echinacea Alverde
20) Krem do rąk Klostergarten Alverde
21) Krem do rąk róża Hand San 
22) Rosyjski krem do rąk brzoskwinia
23) Peeling enzymatyczny do twarzy Planet Spa Avon


24) Płatki kosmetyczne Dada
25) Płatki kosmetyczne Tami
26) Chusteczki nawilżane Babylove
27) Chusteczki do demakijażu Rival de Loop


28) Skarpetki złuszczające Silcatil
29) Maseczka do twarzy Hydrobooster Bielenda
30) Chusteczki do higieny intymnej Proformula
31) Maseczka ściągająca pory i want


32-34) Maszynka do golenia Balea
35) Gąbeczka do makijażu Be Beauty
36) Maskara do rzęs Avon

I to już wszystko. W ogóle myślałam,że jakoś mało tego będzie.Jednak zużycie tego miesiąca jest dla mnie w normie.Odgruzowanie trwa i ... będzie trwać wieki.Prześwitu wciąż nie widać,bo ... przybywa wiele nowych rzeczy.Muszę się sporo ograniczyć. Pytanie : tylko kiedy?

Myślę,że już wkrótce. 😊 Przynajmniej mam taką nadzieję.

Pozdrawiam. 

cathy c.



Komentarze

  1. Dobrze, ze nie było az tak duzo tych nie fajnych produktów :)
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie również odgruzowywanie w toku :D

    OdpowiedzUsuń
  3. To gąbeczka do makijażu? a ja myślałam ze kawałek papieru ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Chociaz troszke mniej w zapasach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja staram się teraz zużywać jak najwięcej zapasów i ku mojemu zaskoczeniu - dobrze mi idzie :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018