664. LUVOS MASECZKA REWITALIZUJĄCA Z GLINKĄ I EKSTRAKTEM Z PIGWY - MASECZKOWO # 2



Witam Was moje Miśki. 😊

Dziś chcę przedstawić Wam maseczkę,która mnie zachwyciła.Już trochę czasu minęło od zakupu.Jednak w ostatnim poście maseczkowym pokazałam Wam ją wraz z innymi,które postanowiłam zużyć do końca zeszłego miesiąca.Pomagała mi w tym moja Ewa.

Maska zawiera : glinkę leczniczą,koenzym Q10,olej kukui,ekstrakt z pigwy i kwiatów pomarańczy.Saszetka zawiera ilość odpowiednią na dwie aplikacje twarzy,szyi i dekoltu.Czyli kompleksowo. 😊 Konsystencja jest bardzo kremowa i dobrze rozsmarowuje się dobrze na skórze.



Jak widać kolor jest lekko żółtawy.W trakcie działania nie zasycha.Trzymamy ją na 10 - 15 minut.Ja gotowe maseczki zawsze trzymam troszkę dłużej. Po tym czasie zmywamy letnią wodą lub usuwamy wilgotnym wacikiem.

Zaraz po użyciu zauważyłam,że skóra była gładka i miła w dotyku.Pory były lekko zwężone."Skutki" maseczki były widoczne i odczuwalne przez następnych kilka dni.

SKŁAD :


Maseczka ta przeznaczona jest do każdego rodzaju cery. Ma za zadanie:rewitalizować,regenerować,odżywiać i odświeżać.Czy polecam? Jak najbardziej.

Pozdrawiam. 

cathy c.

Komentarze

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018