665. ULUBIEŃCY LIPCA 2017



Witam późną porą wieczorową.

Dziś miałam trochę do zrobienia.Nie będę opisywać,ale wspomnę o tym, iż podłączałam kroplówkę Mice ( pies cioci Małża).Ma żółtaczkę i jeszcze coś,ale chyba z tego wychodzi... Powoli.

W poprzednich miesiącach nie było tego wiele... lub w ogóle nie było.W lipcu jednak coś mnie zachęciło do sięgania po te kosmetyki częściej.

1) Be perfect kryjący korektor punktowy Lirene
2) Glow on mark. face iluminator Avon
3) Advance Techniques płyn prostujący do włosów Avon
4) Lilla Mai nawilżający krem arganowy
5) Puder sypki Bourjois

Pozdrawiam.

cathy c.

Komentarze

  1. Korektor Lirene również pozytywnie mnie zaskoczył:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety niczego nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zainteresował mnie zdecydowanie korektor i rozświetlacz z Avonu :) Obserwuję i serdecznie zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

741. DNO DNA LUTY 2018

256. WYGŁADZAJĄCO - OCZYSZCZAJĄCA MASECZKA DO TWARZY VOLCANIC ICELAND AVON # 48