670. SZAMPON Z MELISĄ CYTRYNOWĄ I MIĘTĄ DO WŁOSÓW PRZETŁUSZCZAJĄCYCH SIĘ LAVERA

       


Witam. 😊

Na początku powiem Wam,że sytuacja w "pracy" uległa zmianie. Po interwencji telefonicznej i listownej przez pracodawczynię jest odrobinę lepiej. Na przerwę sami mnie wysyłają. Dzwonić mogę. Rozmawiać z córką również  (w granicach rozsądku ). Swobodnie z netu również mogę. No i najważniejsze, że spokój jest. Pan H uspokoił się  totalnie. Zaś pni H jeszcze coś tam próbuje,ale bez efektów. Tak czy siak wyjeżdżam z tego miejsca.Dobra! Koniec spraw osobistych.

Od jakiegoś czasu próbuję (czytaj kupuję) naturalne kosmetyki. W ogóle planuję przerzucić się na nie. Wiadomo,że odbędzie się to w asyście tych mniej naturalnych,ale w końcu zużyję swoje zapasy.

Dziś chcę Wam powiedzieć o naturalnym szampon ie przeznaczonym do włosów przetłuszczających się Lavera. Kupiłam go do porównania z szamponem o takich samych właściwościach z Alverde. Jednak na obecną chwilę brakuje mi czasu.

Szampon sam w sobie jest bardzo gęsty.Ładnie pachnie.Dobrze się pieni. Jeśli chodzi o właściwości,to po dwóch pierwszych użyciach większej zmiany w umiarem przetłuszczających się włosów.  A to dlatego, że włosy myję dwa razy w tygodniu. Potem bywały momenty gdzie nawet na ich mycie nie miałam ochoty i... włosy były w dość dobrym stanie nawet po pięciu dniach. Jednak po tygodniu znów były tłuste. Szampon ma właściwości odświeżające. Po umyciu głowy odczuwamy komfort.

Problemem jest dla mnie to,że włosy po wysuszeniu puszcze się. Przy moich gęstych i grubych włosach jest to zmorą. Wtedy używam płynu prostującego włosy z Avon. Pomaga. I to bardzo.

Minusem też jest to,że cena u nas (w Polszy) jest wyższa niż w Niemczech. Tam nie przekracza kwoty  3€.

Jeśli Wasze włosy nadmiernie się przetłuszczają to polecam... jednak jeśli będą się puszyć po umyciu to użyjcie "poskramiacza".

Pozdrawiam. 

cathy c.





Komentarze

  1. Na szczęście moje włosy nie są nadmiernie przetłuszczające. Przeszkadzałoby mi to puszenie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018