680.DNO DANA WRZESIEŃ 2017




Witam serdecznie. ☺

U mnie znów słonko,ale trochę mroźno.Szron na trawnikach po nocy.

To już kolejne zaległe denko. Zostało nam jeszcze jedno. Te z października. Jednak to za parę dni.

           - nie polecam 

           - polecam 

          - średniak, nie mogę się zdecydować 



1. Mydło do rąk Balea Pures Erlebnis - o zapachu magnolii I zielonej herbaty. Przyjemny zapach. Nie wysusza dłoni. 

2. BLENDA MED pastą do zębów - przeciętna.

3. Żel p/p Alverde Roibos i Kurkuma - doskonały orientalny zapach, który podczas mycia mnie rozgrzewał.  

4. Płyn do płukania jamy ustnej Sensitive Dontodent - nie pierwszy i nie ostatni.

5. I AM COCO kokosowa odżywka do włosów Udo Walz  - moje włosy i skał bardzo dobrze na nią zareagowały. Włosy nie puszyły się. Głowa nie swędziała mnie przez co najmniej trzy dni.

6. Kostka do kąpieli Guawa i Lilia Drezdner Essenz - przyjemna kąpiel.

7. Sól do kąpieli Lotus Traum Balea - kolejny umilacz. Przeszkadzały mi tylko suszone płatki.


8. Płyn do higieny intymnej  łagodzący Laktacyd - kolejna butla kolejnej wersji. 

9,10 Krem pietruszkowy i ogórkowy rosyjski no name - pierwszy był przeznaczony do stóp i nie spisał się. Drugi przeznaczony do twarzy i tak jak poprzednik był do bani.

11. Pianka do mycia twarzy melisa i cytryną Cosnature - bardzo przyjemna aplikacja oraz zapach. Działanie dobre dla cer tłustych i mieszanych.

12. Płyn do płukania jamy ustnej Listerine Zero 

13. Spray do prostowania włosów Avon - bardzo dobrze się  u mnie sprawdza. Już podczas suszenia włosy nie puszą się. A rano są proste tak jak chciałam.

14. Serum nawilżające HA+ Skin Boost AA - nawilżać nawilżał, ale dla mnie niewystarczająco. 

15.Serum z wit.C 8% Skin Boost  AA - przy pierwszym słoiczku widziałam efekty. Przy drugim już jakby mniej. 


16. Żel p/p grejpfruta i limonka Organiczne Shop - żel jak żel. Córka nie narzekała. Czy tylko ja mam wrażenie że tak samo pachną?

17. Oczyszczająca maska do ciała Volcanic Iceland Avon - używa łam go dwa razy w tygodniu. Skóra jest po niej gładka i widocznie odżywiona.

18. Mydło do rąk  kwiat truskawki i rabarbaru Balea 

19. Mgiełka do ciała zielona herbata  i verbena 

20. Płyn do płukania jamy ustnej  Dontodent Junior

21. Żel p/p Tuscany Senses Avon


22. Żel p/p Glucksmomente Balea - zabytek zużyty do mycia rąk. 

23. Maseczka całonocna nawilżająca Anew Avon

24. Żel p/p Wellness Dusche Balea - zużyty do mycia rąk. 

25. Płyn miceralny z algą mi morskimi Bielenda  - czegoś mi w nim brakowało. Zużyłam jako tonik.

I to już wszystko. Coś Wam wpadło w oko?

Pozdrawiam. 

cathy c. 

Komentarze

  1. Widzę sporo produktów Balea. Tych wersji nie miałam, ale ogólnie uwielbiam żele :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Baleę bardzo lubie- głownie dzięki Tobie. A te algi u mnie tez sie nie spisały.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018