684. KALENDARZE ADWENTOWE BALEA I ALVERDE PREZENTACJA


Witam. ☺

Dzisiaj chłodno i mglisto u mnie. Noc minęła spokojnie. Jedyne co mi przeszkadza tego dnia to to,iż odrobinę za długo spałam. Aki nie jazgotała zbytnio, a pani Marta obudziła się trochę później. 

Teraz chcę Wam opisać odrobinę tegoroczne kalendarze adwentowe z DM-u. Już wcześniej widziałam zapowiedzi i postanowiłam pokazać Wam je. Otóż każdego dnia od 20-tego listopada poznacie kolejne drzwiczki z obu kalendarzy,ich zawartość i opis produktu.

BALEA


Ten kalendarz zawiera 23 różne kosmetyki w pojemnościach próbnych. Jako 24-ty jest tu mały ręczniczek. Na dobrą sprawę  można było by je wszystkie wykorzystać na wyjazd w czasie ferii. Jednak ja chcę je Wam przybliżyć i dać możliwość poznania innych produktów Balea. 

ALVERDE 


Tu z kolei mamy 22 kosmetyki i dwie foremki do ciastek. Wszystkie są ciekawe. Jedne z nich już miałam,natomiast inne dopiero poznam. A Wy razem ze mną. ☺

I jak Wam się podoba ten pomysł?

Pozdrawiam. 

cathy c. 


Komentarze

  1. Wyglądają fajnie, ale mnie takie kalendarze nie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Iwonko! :-) Powiem Ci szczerze,że mnie też nie kuszą,ale postanowiłam przybliżyć Wam ofertę. :-) Pozdrawiam. :-)

      Usuń
  2. Super sprawa, z chęcią będę poznawać z Tobą zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podobają, a jak cenowo? Po ile one są?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Bogusiu! :-) Dzięki, że spytałaś. Balea 15€ Alverde 20€. Źle nie jest. Chociaż to małe pojemności patrząc z drugiej strony. Pozdrawiam serdecznie. :-)

      Usuń
    2. to nawet nie jest tak drogo (patrząc na inne ceny kalendarzy) bardzo mi się podobają obydwa :D
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Oj chętnie bym się skusiła :)) I jestem bardzo ciekawa zawartości :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. no właśnie, bardzo chętnie bym kupiła obydwa :D

      Usuń
  6. Fajny pomysł na prezent dla samej siebie 😃

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018