692. KALENDARZ ADWENTOWY BALEA DRZWICZKI 3-24 (DUŻO ZDJĘĆ )




W związku z mniejszym zainteresowaniem kolejnymi produktami w kalendarzu i ich opisem postanowiłam zrobić open box każdego kalendarza w osobnym wpisie. 

Dziś  ten z Balea. Zaczynamy od numeru 3.



Krem do twarzy. Do cery normalnej i mieszanej. Raczej taki se. Nie dla wymagających. Zdążyłam już wypróbować. 

Nr 4



Krem do twarzy na noc z koenzym Q10. Mąka 5 ml pojemność. Chyba należy do tych bogatych w składzie. 

Nr 5



Masło do włosów. Jeszcze nie miałam. Z chęcią wypróbuję. Skład też zły nie jest.

Nr 6



Kremowy żel pod prysznic o zapachu pierników. Zobaczymy...

Nr 7



Balsam do rąk i paznokci. 

Nr 8



Krem BB przeznaczony do cery jasnej i średniej. Już teraz mogę Wam powiedzieć, że dla błędach będzie za ciemny. 

Nr 9



Maska po sporcie z kompleksem witamin.

Nr 10



Peeling do twarzy.  Kremowy i łagodny.

Nr 11



Lotion do ciała o zapachu Chai latte. Z olejem makadamia i ze słodkich migdałów. 

Nr 12 



Masło do stóp. 

Nr 13 




Szampon do włosów. Podejrzewam, że ten zimowy. Zawsze znajduje się w sprzedaży w tym okresie. 

Nr 14 



A tu odżywka do kompletu.

Nr 15



Peeling do ciała. 

Nr 16



Kolejny lotion do ciała.  Ten o zapachu lodów waniliowych.

Nr 17 



Jest to coś w rodzaju esencji nawilżającej. 

Nr 18 



I kolejna maseczka pielęgnacyjna. Z jaśmin i ekstraktem z herbaty. Do cery normalnej. 

Nr 19



Odświeżająco fixujący spray do twarzy.

Nr 20



Cukrowy peeling do ust. 

Nr 21



Nocna maska do włosów. Ciekawe rozwiązanie. 

Nr 22



Krem selfie ready... cokolwiek to znaczy. 

Nr 23



Kremowy żel pod prysznic o zapachu pomarańczy z cynamonem. 

Nr 24


Sprasowany ręcznik koloru białego. 

Uff! Dotarłam do końca. Pozużywam to co otworzyłam, a reszta dołączy do rozdania po nowym roku.Ręczniczek nada się  do osuszania twarzy. 

Pozdrawiam. 

cathy c.




Komentarze

  1. Zimowa szata Balei jest naprawde śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj moja droga! :-) Muszę się z Tobą zgodzić. Pozdrawiam serdecznie. :-*

      Usuń
  2. Mam nadzieję, że w przyszłym roku uda mi się kupić taki kalendarz :) Słodki jest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Ewelina już w zeszłym roku połowa łam. W tym się udało. Jestem zadowolona. Pozdrawiam ciepło. :-)

      Usuń
  3. Kusi mnie ten kalendarz ale próbuje się opanować gdyż mam duże zapasy kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Marysiu ja też mam zapasy,ale jednak część zawartości przeznacza na rozdanie. Pozdrawiam. :-)

      Usuń
  4. Fajna zawartość, urocze opakowania. Rzeczywiście pokazywanie kalendarza po jedych drzwiczkach było bez sensu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Miłego. :-) Myślałam, że lepiej przybliża Wam zawartość. A tu... zonk. ;-) Już naprawiam swój błąd i jutro będzie jeszcze ten z Alverde.Pozdrawiam cieplutko. :-)

      Usuń
    2. miało być Mielno... ten słownik w telefonie...

      Usuń
  5. Cathy nie wytrzymałaś :) kosmetyki są fajne, części bym pewnie nie wykorzystała, ale mimo wszystko cieszą oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Bogusiu. Oj prawda... ale.i Wam chciałam zawartość pokazać. Pozdrawiam serdecznie. :-)

      Usuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018