694. ENERGIZUJĄCY KREM DO RĄK MANGO I KOLENDRA YVES ROCHER


Witam Was serdecznie. ☺

Słonecznie u mnie dziś. Mówią,że nie na długo. Od przyszłego tygodnia ma już być o wiele zimniej. No cóż zima nadchodzi. 

Jak wiecie u Niemców woda mi nie służy. Szczególnie moim dłoniom. Ciągłe mycie. Gorąca woda i detergenty wysuszają ich skórę. Jestem tu dopiero dwa tygodnie,a używam już drugiego kremu.

Parę słów o energizującym kremie do rąk Yves Rocher. Ten dzisiejszy ma zapach mango i kolendry. Sam zapach mango jest trochę słodki. Kolendra nadaje mu odrobinę goryczki. Dlatego nie nudzi się szybko i chce się go wąchać i wąchać. Czy pobudza? W moim przypadku - nie. Po prostu jest przyjemny.


Opakowanie to plastikowa tubka imitująca te metalowe. Mieści 30 ml produktu. Krem jest luźny,ale nie lejący. Dobrze się rozsmarowuje i wchłania. Działanie ma średnie i raczej nie nadaje się do wymagających dłoni jak moje. Dla przeciętnych i na lato będzie w sam raz. 

SKŁAD :


Pozdrawiam. 

cathy c.

Komentarze

  1. Pierwszy raz spotykam się z nazwaniem takiego opakowania rybką :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam go ciekawa, ale jak średnio działa to sobie go odpuszczę :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018