714. SWEET APPLE PIE HUGS TREACLEMOON SÓL DO KĄPIELI




Cześć moi drodzy! ☺

Jak tam samopoczucie w weekend? U mnie w normie z małymi chwilami ciągłego ziewania. Gęsta mgła spowiła u mnie świat. Gór nie widać. Z lekka ciemno w pokoju.

Pare wieczorów temu użyłam kolejnej soli do kąpieli Treaclemoon. W opakowaniu przepięknie pachniała szarlotką. W kąpieli po rozpuszczeniu jednak dominował zapach wanilii ( którego zbytnio nie lubię). Sól zabarwiła wodę na pomarańczowo. Piana też była i utrzymała się do końca. Nie była jakaś gigantyczna jednak. Skóra z lekka pachniała po i łazienka też. ☺

SKŁAD :



MIESZANINA :


Konkretnie do tej soli już nie wrócę. Z lekka mnie rozczarowała swoim zapachem przed i po rozpuszczeniu. 

Pozdrawiam. 

cathy c. 

Komentarze

  1. Szkoda, że nie odpowiada Ci ta wersja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Iwonko... za dużo wanilii... Pozdrawiam serdecznie. :-)

      Usuń
  2. Szkoda, że nie odpowiada Ci ta wersja. Na początku pomyślałam, że ta sól może być całkiem ok, ale chyba po nią nie sięgnę. Poza tym ja też cały czas ziewam, poza tym jeszcze męża mam chorego, a choroba to u faceta stan agonalny, więc mam masakrę :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Natalio współczuję... Toż to jak marudzące dziecko... ;-) Pozdrawiam.

      Usuń
  3. też nie przepadam za mocno waniliowymi zapachami :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018