737. HYDRO EFEKT SERUM LAVERA



Witam Was serdecznie. ☺

Jak widać próbuję coś zmienić jeśli chodzi o zdjęcia. To jedna z wielu opcji.

Serum to na rynku znajduje się od ponad roku. A może dłużej...?  W każdym bądź razie zauważyłam je rok temu w drogeriach niemieckich. Trochę się zastanawiałam zanim je kupiłam.  Zawiera same dobroci,więc czemu nie.


Zamknięte jest w plastikowej buteleczce typu airless. Dozowanie nie sprawia kłopotu. Jedyne  nad czym ubolewam to to że zużycia nie widać. Pompka "chodzi" bez zarzutu. Konsystencja leista. Jakby to był wodny krem. Rozsmarowuje się doskonale. Już dwie pompki starszą na całą twarz. Wchłania się szybko. Zapach delikatny i przyjemny.
 

Serum ma też chronić nas przed czynnikami zewnętrznymi. Powiem Wam szczerze,że tę opcję ciężko zweryfikować. Jednak nawilżenie daje spore skórze. Przy systematycznym użytkowaniu problem suchości znika całkiem. Po mimo alkoholu na drugim miejscu w składzie serum jest delikatne. Sok z aloesu,skwalan i ekstrakty robią swoje. Serum przeznaczone jest do każdego rodzaju cery. Przy mojej mieszanej zauważyłam,że jakby ją namówił odrobinę.  Doskonale nadaje się pod makijaż.

SKŁAD  :


I choć cena może być trochę wysoka,to warto to choć raz spróbować. Zwłaszcza w sezonie grzewczym, czy też latem.

Pozdrawiam. 

cathy c. 

Komentarze

  1. Już od jakiegoś czasu zamierzam sięgnąć po coś z tej firmy i chyba na pierwszy rzut pójdzie to serum.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mówisz, że fajny może się skuszę, właśnie dobijam serum i nie mam nic w zapasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sam kolor opakowania mnie zachęca :D co do alkoholu w składzie,dużo dziewczyn panikuje,mnie tam wcale nie szkodzi pod warunkiem własnie że kosmetyk ma też inne cenne składniki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Marzenko! Spróbuj,bo warto. Naprawdę fajnie nawilża cerę. Pozdrawiam serdecznie. :-)

      Usuń
  4. Szkoda, że ten alkohol wpakowali do składu :P Widać, że pracujesz nad zdjęciami, super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sprawdziłam cenę na internecie (w poście nie znalazłam, ale może jestem ślepa i ją przeoczyłam) i rzeczywiście jest dość konkretna. Serum jednak wydaje się ciekawe, a alkohol mi nie przeszkadza - to raczej kwestia nie tego, że w ogóle jest, tylko z czym został zestawiony. A tu skład jest jednak treściwy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj moja droga! U Niemców cena jest konkretna bo ponad 10€... U nas nie wiem.Jednak uważam,że wart jest zauważenia i choćby próby. Pozdrawiam ciepło.

      Usuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018