739. WYNIKI ROZDANIA NA DOBRY POCZĄTEK


Witam Was serdecznie. ☺

Pomimo częściowego zażegnania problemów z ostatniego postu leżę plackiem w łóżku i dogorywam. Po przyjeździe do domu w piątek 2.02. zdążyłam załatwić pare spraw... być na siłowni trzy razy(sobota,poniedziałek i w środę). Za to już w czwartek leżałam odłogiem z porządnymi dreszczami. W zeszłą środę dusiłam się dobrych 15-ście minut... Nie mogłam nabrać porządnie powietrza ani górą ani dołem (mówię o buzi i nosie). Współczuję każdemu kto to przeżył. Antybiotyki też nie działają tak jak powinny. We wtorek znów muszę mieć spotkanie z konowałem. Zobaczymy czy coś to da. Według mojej bff przywiozłem to cholerstwo ze sobą od Niemców. Coś w tym jest... chyba.

Jednak wracamy do meritum postu. Oto osoby,które wylosowała maszyna ... : 

1)  Justyna Wiśniewska
2) SnuKraina

Ufundowała też trzecią nagrodę,która pofrunie do: 
Karolina Horsi

Wszystkim laureatkom gratuluję i czekam na Wasze adresy do przesłania nagród. ☺

Może jutro uda się mi napisać denko styczniowe. Jednak będzie opisane tylko kolorystycznie bez komentarzy... Trochę się tego nazbierało.

Pozdrawiam. 

cathy c. 


Komentarze

  1. Ania Jarosz-Strój i Ewelina Wielochowska proszę Was o powtórne napisanie komentarzy... Znów nie chcący je skasowałam w moim pulpicie bloga. 😢 Przepraszam. I dziękuję Wam obu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrówka! Ja też od środy lezę i zdycham ! Super, dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej *.* Dziękuję! Zaraz wyślę meila z danymi =) No i dużo zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
  4. nic się nie dzieje 😊 gratulacje i dużo zdrówja 😀

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej jak miło, dziękuję:) życzę powrotu do zdrowia, też mam w domu atak antybiotyków:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo zdrowia życzę, ja też od środy padłam na łóżko, ale mnie gorączka dopadła, dopiero wracam do siebie...
    Gratuluję wygranym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję serdecznie! :) Życzę powrotu do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę dziewczyny:) Gratki:)
    A Tobie zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU

741. DNO DNA LUTY 2018