648. ECLAT FEMME WEKEND ORIFLAME



Witam serdecznie. 馃槉

Dzi艣 u mnie s艂onecznie,ale ch艂odno.Wczoraj by艂o odrobin臋 gorzej.Blue ma si臋 dobrze. Dokazuje rano i wieczorem.

Dzi艣 przychodz臋 do Was z typowo letnim zapachem.Zawsze uwa偶a艂am,偶e perfumy z Oriflame s膮 ci臋偶kie i s艂odko dusz膮ce.Seria Eclat posiada kilka wariant贸w.Jednak ten najbardziej przypad艂 mi do gustu.Jest przyjemny.艢wie偶y i lekki.Niemdl膮cy.Doskona艂y na co dzie艅 i na wi臋ksze wyj艣cia z przyjaci贸艂mi.

Nuty bazy: brzoskwinia,bergamotka i czarna porzeczka.
Nuty serca: frezja,r贸偶a i nuty zio艂owe.
Nuty bazy: pi偶mo i nuty drzewne.

Zapach utrzymuje si臋 do 5 godzin na ubraniu.Od rozpylenia z czasem ewoluuje.Z 艣wie偶ego do przyjemnie lekko ciep艂ego.Przyjemniaczek z niego.Poza tym w promocji mo偶na go naprawd臋 tanio dosta膰.


Pozdrawiam.


cathy c.

Komentarze

  1. O kurde! Super si臋 prezentuje :) Musimy co艣 na te wakacje sobie sprawi膰! Najlepiej co艣 lekkiego i trwa艂ego :) Buziaki ;*

    OdpowiedzUsu艅
  2. Mam tylko jeden zapach Oriflame. Kiedy艣 sprawdza艂am r贸偶ne w katalogach, ale nie do ko艅ca mi si臋 podoba艂y.

    OdpowiedzUsu艅
  3. Jak nie mdl膮cy i 艣wie偶y to si臋 mu przyjrz臋 bli偶ej :)

    OdpowiedzUsu艅
  4. 偶adnych perfum z Ori nie mia艂am, znam tylko z pr贸bki Amber Elixir ;)

    OdpowiedzUsu艅
  5. My艣l臋 偶e m贸g艂by mi si臋 spodoba膰 ten zapach

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz

Witam serdecznie. Dzi臋kuj臋 za Tw贸j komentarz. Dzi臋ki niemu mog臋 zajrze膰 na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

380. NOWO艢CI W DM-IE I ROSSMANN-IE W NIEMCZECH - GRUDZIE艃 2015

572. ROZDANIE NIESPODZIANKA

576. PUR BLANCA SMILE AVON