741. DNO DNA LUTY 2018


Witam! ☺🌞

Dziś kolejne denko. Rozpisywać
 się nie będę.  Trzeba zaległości nadrobić. 😜Zaczynamy!

           - polecam,wrócę 

           - nie mam zdania 

           - uwielbiam 

            - nie polecam, nie wrócę 



1) Jasön lawendowy żel pod prysznic
 2) Balea arbuzowy żel p/p 
3) Avon Senses oliwkowy żel p/p
4) Avon Senses kwiatowy żel p/p
5) jak nr 3
6) Fa żel p/p arbuz i kokos (?)



7) Balea żel p/p pianki marshmallows
8,9) jak punkt nr 2
10) Timotei szampon do włosów 
11) Dentix 7 pastą do zębów 
12) Dontodent płyn do płukania jamy ustnej 


13) Tony Moly Banana Sleeping Pack
14) Nivelazione reduktor potu stóp 
15) Avon Solutions krem do oczu
16) Avon Advance Techniqes suchy szampon
17) Garnier Oil Beauty balsam do ciała
18) Weleda rokitnikowym krem do rąk 


19) Babylove chusteczki nawilżane 
20) Organyc chusteczki do higieny intymnej 

No! To już wszystko. W stosunku do innych miesięcy niewiele tego ... jak na mnie.  😛 Część żeli pochodzi z poprzednich miesięcy. To jest to co zużyła moja Córa i Małż. Po powrocie po prostu dołączyła owe pustaki (żeby wątpliwości nie było)do tego co ja zużyłam w lutym.

Pozdrawia.

cathy c. 

Komentarze

  1. Świetne denko, ja jeszcze za swoje się nie zabrałam, ale może mi się uda jutro, jak dobrze pójdzie ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie cierpię arbuzowej Balei :P

    OdpowiedzUsuń
  3. A co tym żelem arbuzowym nie tak? ;> zużyłaś 3 sztuki ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj kochany Rudzielcu! :-) Wsio z nim ok... To zabytek był i pewnie przez jakiś czas znów go nie dostaniemy... tzn. nie kupimy. A te zużyte były do mycia rąk. Pozdrawiam serdecznie. :-*

      Usuń
    2. aaaa a szkoda, myślałam że na stałe w ofercie jest

      Usuń
  4. Wcale nie poszło tak źle, powiedziałabym, że nawet tego całkiem sporo =)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja denek nie dokumentuję, ale chętnie oglądam takie wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię żele z Avon, ale ten oliwkowy też mi się nie widział, szampon suchy nie kupowałam, bo czytałam, że jest nie fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba sposób prowadzenia tego bloga, wszystko jest takie naturalne i niewymuszone. Nie trzeba nic na siłę upiększać, żeby przyjemnie się to oglądało i czytało. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam serdecznie. Dziękuję za Twój komentarz. Dzięki niemu mogę zajrzeć na Twego bloga. Pozdrawiam. cathy c.

Popularne posty z tego bloga

734. ROZDANIE NA DOBRY NOWY POCZĄTEK

653. ROZDANIE AZJATYCKIE U BABCI NA STRYCHU